Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 dere som har fått tre barn, der de to første er av samme kjønn, hva ble det tredje barnet? (eventuelt 4 barnet /5 barnet osv)
bambi på isen Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Har gutt, gutt og jente her:-) Det samme har søstera til mannen min, men hun fikk gutt som nr. 4 også:-)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 gutt-gutt-gutt:) flere jeg kjenner: jente-jente-jente-gutt jente-jente-gutt jente-jente-jente-jente gutt-gutt-gutt noen jeg har hørt om: gutt-gutt-gutt-gutt-gutt-gutt-gutt (ja, 7 gutter)
Sånn kan det gå Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Gutt, gutt, gutt, jente, gutt, gutt, jente, gutt her.
Vesle mor Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 jeg har gutt-gutt- håper på jente nestegang.. Svigermor har gutt gutt jente gutt gutt jente. mamma har jente jente gutt. venninna mi har gutt gutt guttt.
Snuppa! Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Kjenner mange som har jente jente gutt. Naboen vår har ikke mindre enn 5 gutter.
Musemor med tre søte små Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Hvilket kjønn babyen får er vanligvis ca 50/50, men siden enkelte menn produserer beder sædceller av et kjønn, og enkelte kvinner har lettere for å sa et kjønn, regner man at dersom man har to barn av samme kjønn, er det 80% sjanse for at neste også blir dette kjønnet. Ved barn 4 og 5 øker sannsynligheten.
Konsulent surrehue+3 med tut Skrevet 30. mars 2008 #13 Skrevet 30. mars 2008 Mamma fikk jente gutt gutt Mormor fikk jente gutt jente jente jente gutt gutt jente gutt jente
To tette + snart ei med flette Skrevet 30. mars 2008 #14 Skrevet 30. mars 2008 Har to gutter selv, og håper en evt neste blir en jente Mamma fikk to jenter og så to gutter, og søster har fått to jenter og en gutt, så følger jeg deres mønster skal det jo bli ei jente..hehe... Av andre jeg kjenner ser det sånn ut: Jente, jente, jente, jente Gutt, gutt, gutt Gutt, gutt, gutt Gutt, gutt, jente, jente/gutt (tvillinger), gutt
FerdigFødaForAlltid Skrevet 30. mars 2008 #16 Skrevet 30. mars 2008 Vi har gutt, gutt, jente! Vi regnet egentlig med å få gutt nummer tre, for som en nevnte litt lenger opp her, så er sannsynligheten større for at nummer tre blir det samme hvis man har to like fra før!
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 30. mars 2008 #17 Skrevet 30. mars 2008 Her er det forløbig: 2 gutter. Svigerfar: gutt gutt jente og gutt, men det er ikke samme mor i bildet. Oldefar til sambo: gutt, gutt, gutt, jente, gutt gutt og gutt. Jeg tok med bare familien til sambo her for det er jo mennene som bestemmer kjønnet og siden det er få jenter i hans familie så regner vi gutt nr 3 også, selvom første ikke er hans.
Fire småtroll Skrevet 30. mars 2008 #18 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har gutt-gutt-jente. Og jeg er eldst i en søskenflokk på fem, den ser slik ut: Jente-jente-gutt-jente-jente.
Norwegian by injection Skrevet 30. mars 2008 #19 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har jente, jente og tredjemann ble gutt:-))))
Anquor Skrevet 30. mars 2008 #20 Skrevet 30. mars 2008 Mamma: Gutt,Gutt,Jente,Jente Svigermor: Gutt Gutt Jente Jente Bestemor: Gutt Gutt Jente Tante S Gutt Gutt Jente Onkel K Jente,Jente,Jente,Jente,Gutt Oldemor M Gutt/Gutt(tvillingar), Gutt, Gutt, Gutt, Gutt (6 gutar ) div andre eg kjenner har Gutt Gutt Jente Gutt/Gutt (tvillingar) Jente Jente Jente Jente Jente Gutt Jente Jente Jente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå