Gå til innhold

Magesmerter og nedturer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er nå i min 25 uke og er for det meste frisk og rask og er i full jobb. Jeg hadde tre kjipe måneder til å begynne med, men er nå helt fin.

 

Det er bare det at ca hver 2.-3. uke har jeg en skikkelig nedtur med magesmerter, nedstemthet og gråting. Jeg føler meg helt utslitt og er helt i kjelleren. Lurer på om dette er noe flere har opplevd dette? Synes selv jeg har det bra og blir overrasket over når disse dagene (ca 2) kommer..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

mine nedturer kommer langt oftere, men likevel så er de så uventa. på en dag som har vært fin og god, så plutselig blir jeg bare lei meg.... griner og syns verden er et helvete, tror babyen er syk.... har ikke smerter, men blir jo helt ute av meg. som om jeg er fullstendig irrasjonell. jeg forklarer det med hormonsvingninger, men det er inmari kipt uansett. og mannen min blir jo helt satt ut av styret mitt....

Skrevet

Fint å høre at flere har slike erfaringer. Er ikke spesielt idyllisk å gravid på slike dager..

HAr flere gravide venninner, men det virker ikke som om de har det samme problemet. Ville høre om det bare var meg med slike tanker og reaksjoner...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...