2SmåTroll Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 fy søren og deilig det skal bli når tulla legger seg etterpå og jeg bare kan ligge og slappe av på sofaen. Er helt skutt jeg etter en helg hjemme med henne nå.. I dag har formen vært laber med kynnere og kvalme med oppkast.. Burde vel bli ferdig med det snart? Gleder meg til sambo går på fri ja!!!
dritgrei hei hei! Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Det er da virkelig ikke ille ås krive, det er sånn vi har det hele gjengen. deilig å få dem i seng.... så går det ti minutter også må vi opp å se på de nydelige sovende barna, og skulle gjerne vekket dem og kost litt ekstra ... erd et ikke sånn??? jeg hhar det sånn hver dag i alle fall, at jeg gelder meg til de er i seng, og jeg syns det er helt i orden! Håper du får en deilig kveld på sofaen!!
Seemly Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Nå er prinsessa lagt, venter bare på at prinsen skal se ferdig barnetv.... Heeeeeeeeeeeerlig.....
Tredjemann på vei :D Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Ja, sånn har vi det nok alle sammen:-) Helt gåen etter helga jeg også. Har en nyyyydelig og grei gutt på 2,5 år som så gjerne vil leke med oss hele tiden, og det er så kjedelig å stadig skuffe han fordi jeg har så vondt eller er så sliten... Har bekkenløsning skjønner du. I helga har samboern jobbet, så det har vært ekstra slitsomt. Lillemann sover rundt 2 timer midt på dagen heldigvis, men er likevel kjempegodt når han legger seg igjen klokka 19! Og som hun over her skriver, må jeg inn og gi han en nuss når jeg selv legger meg, og har mest lyst til å løfte han opp og kooooose:-)
2SmåTroll Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 De er ganske skjønne når de sover ja Blir spennende og se hvordan det blir og legge henne i dag da.. Om ho vil merke at vi har stilt klokka.. Håper ho sovner litt over syv som vanlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå