Gleder seg til nr2 kommer:) Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er det farlig å kjøre 4-hjuling? er en del humper.. har kjørt litt idag, men har vært vældi forsiktig!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 jeg har hørt om de som kjører på humpete veier for å starte en fødsel når de er fullgåtte, så kanskje humper rister litt i systemet.... vet ikke om det har noe for seg, men jeg tror jeg ville latt være disse mnd jeg.... ville vært litt redd for å ramle av oxo jeg da, men jeg er en pyse når jeg er gravid.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 hmm..akkurat humplene ville jeg ikke bekymret meg for. Selv kjører jeg motorsykkel, men holder meg unna det nå når jeg er gravid. Er ikke akkurat noe særlig hvis du skulle komme i en ulykke. Farlig å kjøre bil også, men akkurat motorsykkel/firhjuling er litt mere utsatt, syntes jeg da. Så kjør forsiktig!!!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 jeg kjører vannscooter jeg ....har ikke hatt noen plager ....det slår jo på bølgene det .---nei føl på kroppen din du hva du tåler .,.ikke vits å bli hysterisk ...alle vet hva som er best for seg selv...klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå