Gå til innhold

Har dere pakket bagen? Når og hva?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke uke pakket dere bagen i? Og hva paket dere emd til deg, barnet og pappaen? Her skal pappaen være med hele vegen, fra vi kommer på kk til vi reiser hjem igjen alle tre. :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe jeg har ikke pakket enda.. 21 dager igjen til termin.. tror ikke jeg pakker noe heller.eller har en liten bag til baby da med reiseklær, noen småbleier og sånn. men regner egent med å få bleier etc på sykehuset da:P vi bor ca 5 min fra sykehuset, så regner med at jeg bare røsker med meg veska mi og sambo senere henter det som trengs utfra hvordan ting utarter seg..

Skrevet

hm... vi skal kanskje reise i 1,5t til føden, greit å ha ting klart og pakket da. Tihi... Men kan også ha 20min reisetid om vi velger det. Men mest fornøyd med føden lengst borte. Typisk ikke sant!?

Skrevet

Jeg har to terminer som tilsier at jeg er enten 33,5 uke på vei eller 30 uker... Så jeg regner med jeg pakker ned det viktigste om en måneds tid, senest. Har pakket ned hjemreiseklær, en ullkjørepose og et teppe til vesla i en plastpose allerede da. Toalettsaker må jeg nesten vente med helt til fødselen.

Skrevet

Jeg har enda lenge igjen så jeg har ikke begynt å tenke på det enda denne gangen. Men sist pakket jeg rundt uke 38.

Det jeg skal ha med er et par store joggebukser og noen topper som er godt egnet til amming. Litt klær til mannen og til den lille. Toalettsaker, lader og fotoapparat er også viktig. Og et godt tips er varmeflaske, hadde god bruk for den sist! : )

Skrevet

Er 38+2, pakker idag.

Skrevet

har ikke pakket enda, har 17dager igjenn til termin men har en "plan" om overtid hehe er langt fra ferdig til baby kommer. Jeg har god tid men typen holder på å få panikk ;-) har bilsete klart ellers omtrent ingen ting. men har det meste fra før må bare finne det frem...

Skrevet

hehe... skjønner at jeg med mine 8 uker til termin har god tid ennå. Og tusen takk for svar dere!!! Varmepose er sikkert ikke så dumt nei. Så fører det opp på listen min. ;-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...