framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hei jenter! Jeg har så vidt vært inne på "Snart klar" tidligere, men har prøvd å ikke henge så mye på BIM av den enkle grunn at jeg blir utålmodig, hehe... men nå er det snart april og prøvingen begynner for mannen min og jeg. GLEDER MEG! Regner med det kan ta tid, men har veldig lyst til å bli litt bedre kjent med dere som er i samme situasjon for å utveksle litt erfaringer både på godt og vondt ) Noen andre som vil? Klemklem
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Heii:o) Vil bare ønske deg lykke til jeg! Hmm, noen råd! Ikke stresse, lev livet og ikke stopp opp med å være kjærester og kose dere. Og ikke tenk så mye på det sier mange, hehe! Det er lettere sagt enn gjort.. Klem fra
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Tusen takk for lykkeønskninger!!!! Noen dager stresser jeg, andre dager nyter jeg bare det gode liv med mannen min, hehe. Er innstilt på at det kan gå en stund før spiren sitter, men håper jo på det beste. Tror ikke jeg skal stresse med eggløsningstester og sånn med det første... har rimelig grei kontroll på syklusen. What's your story?
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg skal være helt ærlig jeg:o) Syntes heller ikke du skal stresse med El tester eller kjærringråd før du har prøvd evt noen mnd.. Er jo ikke sikkert du trenger å prøve så lenge heller. Min historie ja! Hehe! Vi har prøvd i 2år nå, og bestemte oss for den dagen vi begynte at vi ikke skulle stresse. Så vi har verken vært hos legen eller noe enda. Men nå etter 2år begynner vi å bli lei.. Hehe! Så jeg har akkurat hatt EL denne uka, og klaffer det ikke nå skal vi be om utredning.. Så får vi se hva som skjer derfra. Håper ikke det er noe galt, vil jo ikke det. Kan jo bare hende vi har bomma på El å. Det håper vi selv da. Hehe.. Har hatt en del tull med syklusen min i det siste. Hoppet over en mens, altså hatt mens annen hver mnd. Men ser ut til at den stabliserer seg nå. Klem fra
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Wow! Imponert over at dere har prøvd i to år uten å gå til legen for utredningen. Må si jeg har respekt for den typen ro. Men det er vel noe med at det skjer når det er meningen at det skal skje... eller hva? Ønsker deg i alle fall MASSE lykke til, krysser fingrene og følger spent med på fortsettelsen av historien din ;o) Klems
*Silje*spiresnart*Prøvd.i.5år Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det har jeg sagt hele tiden! det skjer når man minst aner det! Men etter 2år er det på tide å sjekke om det kan være noe galt! Hehe! Lykke til til deg å) Klem
MilleMamma84 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Hei framtidsdrømmer! Nicket ditt er bare meg i et nøtteskall! Drømmer meg bort hele tiden jeg, om fremtiden:0) Jeg og samboern min skal også begynne prøvinga nå i april. Gleder meg også veldig. Kjenner jeg blir mer opptatt av prøvinga av å være her inne, men klarer ikke helt å holde meg unna. Når i april begynner dere? Jeg vet ikke helt når jeg har EL, så vi prøver bare vi. Har uregelmessige sykluser, så jeg har gitt opp å regne meg fram til mine fruktbare perioder. Vil gjerne utveksle erfaringer jeg. Fjerna p-staven for noen uker siden og alt skal være klart til å begynne prøvinga nå. Tida har gått så fort. Kan ikke tro det er april allerede:0) klem
Underveis --> Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Yess! Har hatt et opphold i et par måneder nå fordi sambo skal til utlandet før jul, og jeg nekter å føde alene, men i april er det igjen trygt å kjøre på *hehe* Jeg har ignorert alle råd om å ta det som det kommer og er nå på min andre syklus med fertilitetsmonitoren fra ClearBlue*humrehumre* Nå som syklusen min er vel studert, håper jeg selvfølgelig at det skal gå litt fortere å bli gravid ;-)
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 30. mars 2008 Haha ) Fant fort ut at jeg ble mer klar jo mer jeg oppholdt meg her inne, hehe. Har derfor lest minst mulig så lenge jeg har visst at det ikke har vært aktuelt å starte prøving. Men nå går snart startskuddet... vil egentlig bare slutte å forhindre "gravering" og se hva som skjer framfor å prøve så veldig, men håper selvsagt at det klaffer så fort som mulig. Hadde vært koselig med et lite nøste i begynnelsen av 2009! Venter TR 14.april og regner med EL blir cirka 28.april (har rimelig sikker syklus på 28 dager, men forrige gang var det plutselig bare 25, så det kan jo hende det er endringer på gang...). Er jo egentlig en hel måned til ennå, men samme kan det være... det er april likevel ;oD Håper det klaffer for oss begge i løpet av de nærmeste ukene!
framtidsdrømmer *4 pp* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2008 Planen her er å planlegge minst mulig og bare slutte å forhindre... hvis du skjønner, hihi. Men hvem vet? Om det ikke klaffer, blir jeg sikkert litt mer ivrig på å legge til rette mest mulig. Krysser fingrene for deg også! LYKKE TIL!
MilleMamma84 Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Jeg tror mine sykluser er på ca. 34 dager. Dersom det stemmer har jeg eggløsning to dager etter deg, dvs. 30.april. Men jeg har som deg egentlig bestemt meg for å ikke tenke så mye på dette. Fra neste uke vil det være ok å slutte helt med prevensjon, dersom unnfangelsen skulle skje da blir det januartermin, så fra da skal jeg prøve å ikke tenke så mye.:0) Spørs om det går så bra da:0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå