Gå til innhold

:D


lisasmurf med 2 herlige små

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg fikk den flotte beskjeden onsdag som var og det var helt herlig! Jeg og samboeren min ble enig om for to måneder siden at vi skulle begynne å prøve, og vi fikk klaff på første forsøk. Hadde jeg ikke trodd i min villeste fantasi!

 

Håper vi i denne klubben kan dele noen erfaringer. Det er mitt første svangerskap så jeg føler meg litt grønn. Leser i bøker, men det er ålreit å snakke med real ppl i samme sted.

 

jeg har iflg kalkulator på denne siden termin 3. des og iflg boka mi 1. des. så da fer oss sjå!

 

jeg lurer så på når jeg skal fortelle det til familie og venner. Har så lyst å fortelle, men føler egentlig at det er litt tidlig... har dere fortalt det til noen enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Vi har valgt å fortelle det til våre nærmeste. Måtte ringe mamma med engang! Veldig godt å dele det med noen. Mitt første svangerskap også. Har du noen gode boktips? Jeg har så mange spørsmål liksom... om alt mulig...Jeg har termin 5 des...

Gratulerer til deg:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også fortalt det til de nærmeste.. Foreldre og søsken.. Vi har prøvd i 2,5 år, og lille spiren kom til på første icsi forsøk.. Alle i familien visste vi holdt på med forsøk, så da hadde blitt vanskelig å holde det hemmelig.. :-) Vårt første svangerskap også! Termin 6 des :-)

 

Jeg kan anbefale "Unnfangelse, svangerskap og fødsel" av Miriam Stoppard. Kjempe bra bok! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fortell det hvis du har lyst, tenker jeg. Dette er mitt fjerde svangerskap, og jeg har gjort forskjellig hver gang. sist gikk det galt i 3 mnd og alle visste at jeg var gravid og alle måtte dermed få vite at det gikk galt, og det var utrolig fint med så mye støtte. Men denne gangen trenger jeg nok litt lenger tid på å kjenne glede og trygghet så jeg tror jeg må vente til jeg er klar selv.

 

Ellers anbefaler jeg Den store barneboka til Anne Walgren. Hun er litt gærn men det er en fantastisk bok hvis man tar noe med en liten klype salt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har fortalt en på jobben, mamma og min beste venninne jeg greier ikke å vente, selvom jeg har vært gjennom dette før, jeg har en kjønn jente som blir to år nå om ti dager. så bare fortell til hvem du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer masse! :-)

 

Vi har termin ca. samtidig (jeg har fått opp tre terminer på ulike kalkulatorer, men tar 1.des. som utgangspunkt). Jeg kan også anbefale Unnfangelse, svangerskap og fødsel, den er veldig fin, og med masse bilder! :-) I tilegg har jeg fått ei bok av søsteren min, tror den er fra go'boken. Den er også bra, ene delen er skrevet til mor og andre til far. Gøy at også den vordende far kan få lese litt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...