mammaen til 2+1 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 .. Ok her er opplegget. Jeg begynte på p-piller denne perioden... skal jo helst begynne første dag av mensen... men det klaffet ikke helt slik og jeg begynte litt sent.. mensen forsvant samme dag som jeg begynte på de. en uke etterpå glemte jeg og ta den hel.. var ute på byen og gikk på en liten snurr... =) Vi er enda veldi foreslket og har hatt sex omtrent hver eneste dag og noen ganger flere ganger daglig. For en uke siden fikk jeg skikkelig ømme pupper.. for to dager siden oppdagte jeg at det var slim med noen små friske blodflekker i.. men bare av å t.. trodde muligens jeg hadde fått en rift eller noe, men det kmom bare noen ganger i døgnet.. var ingenting etter sex.. nå er det blitt litt mer av og til.. ikke bare prikker og streker, men hele slimet er lyserosa.. men som sagt ikke alltid.. og ikke etter sex.. kan dette være noe festeblødning? har jo vert sånn i snart 3 dager... jeg har 6 dager igjen på denne mnd p-pillebrett.. men kan jeg være gravid? puppene er ille ømme.. men ikke brystvortene.. Han er tror jeg er gravid.. mens jeg tror hormonene i kroppen kan være litt i ubalanse pga av at jeg akkuratt startet på p-pillen... Noen andre som har en mening?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Det er lurt à vente i ca.1 mnd fòr du begyner à ha sex igjen,for det tar kroppen litt tid à vende seg til pillebruke og alt dt der,ogsà nàr du glemme à ta piller blir det jo bare masse surr i sykluset!! det er sjanse for at du er gravid . du fà bare vente à se da vettu nàr har du IKM?? klem
mammaen til 2+1 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 det blir vel når pillebrettet slutter eller noe sånt.. slutten av denne uken.. Har vert gravid før,spottet ikke da. Men det ende i SA i uke 8 Vi får vente å se... Litt morsomt for vi har egenlig lyst på barn.. men hadde tenkt å vente et par mnd til før vi setter i gang med prøvingen.. men men.. spørs jo om vi får bestemme dette selv..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå