Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

flere enn meg som er lei av at folk maser på dere om dere ikke skal bli gravid/få barn snart??

Ingen som tenker over at det faktisk kan ta litt tid, og at man allerede prøver på det!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Kjenner godt til maset, ja... vi har veldig mange venner som har fått små i løpet av siste par årene eller som er gravide nå. Det blir stort sett babyprat når venninnene samles og jeg er ofte alene "ugravert", hehe. Får spørsmål om ikke det er kjedelig å være den eneste som ikke er småbarnsmor, og da blir jeg litt lei. Folk bør respektere at vi har valgt å vente litt lenger med barn og ikke minst la oss slippe å bli mer stressa når prøvingen først begynner! Men jeg prøver å nyte den tiden jeg har igjen sammen med bare mannen min, sove lenge i helgene og reise masse ;o) Man må nesten prøve å utnytte hver dag maksimalt og glede seg over det man har nå også. Men jeg sier ikke at det er lett...!!

Selv går jeg inn i 1pp nå i april, hvilken pp er du i?

Oppmuntringsklem til deg fra meg ;oD

Skrevet

Jepp! Jeg er ganske lei nå. Var hyggelig i begynnelsen, men nå er det alltid en påminner om at det tar altfor lang tid...

Skrevet

Hei!

Ja, du er nok ikke alene! Har mange venner og andre som veit at vi sliter. Vi har sliti i 2år og får fortsatt det spørsmålet.. Prøver å ta det med en klype salt til tider!

Klem

Skrevet

Jeg går inn i 4pp nå i april,vet det ikke er så lenge,men blir bare så irritert over folk som tror nærmest at det er bare å gå å hoppe i høyet så klaffer alt med en gang!

Skrevet

Du er tøff som har prøvd i to år og er så positivt innstilt! Syns nesten det er kjipere at folk maser hvis de veit at dere sliter... LYKKE TIL VIDERE!

Skrevet

Ja det er vel gjerne det beste å ikke tenke så mye på det.Men det er jo litt vanskelig å sitte å si at vi ikke ønsker barn helt enda,når det er akkurat det vi prøver på! :)

Litt gøy og da,å ha denne hemmeligheten :)

Skrevet

Ja det må være tøft å ha prøvd så lenge...håper det klaffer for dere snart.håper vi slipper å gå så lenge....

Skrevet

Hei.

Takk for det. 2år er veldig lenge og jeg begynner å merke det nå. For har tilsammen 11 venninner som har fått baby på de 2åra vi har prøvd!

Klem

Skrevet

Jeg pleier å svare at det kommer an på vhilken dag det er om jeg synes det er kjedelig eller ikke å være ugravert, men at jeg gleder meg kjempemasse til det blir vår tur og at vi holder oss til vår plan når det gjelder prøving... det funker som regel greit. Noen som lurer veldig på akkurat hva planen vår er, men det forblir en hemmelighet, haha. Og ja, det er spennende å være litt hemmelighetsfull! Gleder meg til å følge med deg videre... når har du neste IKM (hvis det er greit at jeg spør, da!)?

Skrevet

ja selvfølgelig er det greit at du spør.jeg har mensen nå (fikk den 27.3)

Men vet ikke helt når ikm er fordi syklusene er ikke helt stbile.sluttet på p pillen i desmber og etter det har jeg hatt sykluser på alt fra 24 til 38 dager...

Skrevet

Uff ja!!!!!!!! Særlig fordi jeg gleder meg så sykt til å ha noe kjekt å fortelle:-( Er så skuffende å alltid måtte si nei.... Ble senest spurt i

dag:-(

Skrevet

Oi! Litt ustabilt, ja. Har egentlig EL nå, jeg... men venter til neste for å få termin i 2009 (kanskje litt teit, men men) Masse lykkeønskninger fra meg i alle fall! Vi snakkes plutselig igjen ;o)

Skrevet

Åh, gjett om jeg gleder meg til å fortelle. Tar meg selv i å sitte og regne ut når jeg kan fortelle hvis jeg blir gravid på første eller andre forsøk... og hvordan jeg skal fortelle det. Litt ille, egentlig. Men det blir SÅ STAS!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...