storebror og junibaby=) Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har en fast 70% stilling.Men nåværende arb.plass blir lagt ned.Fått tilbud innen samme bedrift,men lenger å kjøre. Ca 11 mil om dagen. Og etetrsom jeg ikke har så mye til overs i mnd nå,så blir det så og si ingenting om jeg begynner å pendle.(mere bensin,høyere forsikring,og bil slitasje)Tjener ikke godt i den jobben. Og lillegutt vil da måtte være over 9 timer i bhg.Noen jeg og synes er forlenge. Så vurderer å si opp. Ta sjansen på å få ekstravakter her og der.Vet ihvertfall 1 barnehage jeg kan få vakter i.Er mange andre steder og høre og,flere bhg.og sykehjem ol. Men tør jeg??det,vi har jo tross alt lån.Men samtidig pendle og ikke få igjen noe for det,er jo ikke akkurat drømmen det heller. + at jeg synes den bedriften har en veldig dårlig personal politikk.frister ikke å være under dem lenger. Hva hadde dere gjort????? Jeg er så lei,trist,frustrert og SINT nå.....
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Slutt! Si opp! Ta sjansen og finn deg en jobb du trives, for det har du og hele familien utbytte av. Om du ikke får nok jobbing så har du vel tjent deg opp rett til arbeidsledighets penger. Slik har vi gjort det her når gubben ble drittlei jobben sin, og det gikk på helsa løs. Han sluttet, meldte seg ledig og fikk ledighetspenger fram til han fant en ny jobb som han nå stortrivs i! =) Vi tilbringer såpass mye av livet vårt og dagene våre på jobben at det er viktig at vi trives der. Ikke minst er det også viktig med tanke på barna våre og familien vår som skal omgå oss ellers. Lykke til! *støtte klem*
McMom med to gutter ♥♥ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg hadde ikke tørt å si opp før jeg visste at jeg hadde en annen jobb. Du holder ut noen måneder mens du finner deg en annen jobb, og tenk hvor godt det er å vite at dere klarer å betale lån og alt annet.
storebror og junibaby=) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 hadde sikkert holdt ut litt,men når en kommer til å gå i minus pga all bensina osv.da blir det litt væl slitsomt.Pendle + at en må vri på hvert jævla øre.... Men hvordan er dette med dagpenger.Må vel gå 8 uker da,ettersom jeg sier opp? og kan jeg søke om det mens jeg jobber som vikar?For om jeg ikke jobber mer enn så så mange timer i mnd så får jeg litt,sant?
storebror og junibaby=) Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 ja,søker på det som er,men er ikke mye her for tida,sa til gubben at vi må flytte til bærum,der er det mye ledig ser jeg hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå