prøver-igjen Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 hei! Jeg fikk henvisning til gynekolog, men hun skrev en adresse på den. Jeg har fått time der om halv annen uke. Kan jeg bruke denne henvisningen en annen plass isteden?? Siden det er så lenge til ???
Lampe77 , en spire i magen Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Viss du har fått time der jm har gitt deg henvisnigen, så må du vell gå dit tenker jeg..For det er jo ikke sikkert du for time noen andre plass noe før..
emma81 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 snakk med jordmor om at du vil prøve å fa en tidligere time et annet sted, sp kan hun bare fakse over henvisningen eller sende en mail, det gjorde de med meg og jeg fikk verdens beste gynekolog! Det skal ikke være noe problem å gå til en annen hvis det er det du vil...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå