Mamma med to søte små Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Pasta med Bacon 100 g bacon (jeg bruker en boks med oppskåret) 10 cherrytomater 3 fedd hvitløk 1 dl vann + 1 hønsebuljongterning 3 dl matfløte 1 pk snøfrisk ost (naturell) timian salt og pepper etter behov Stek bacon brunt. Del cherrytomaten i 2 og stek med bacon og hvitløk Varm vann og buljong i en gryte til buljongen er smeltet Ta matfløte og snøfris oppi buljongblandingen Ha bacon/tomat blandingen opp sausen. Serveres med pasta, jeg liker best den tagliatellen som er fersk. Denne retten trenger ikke mye salt og pepper, fordi det er mye smak i buljong og ost. Håper det smaker
Anonym bruker Skrevet 7. april 2008 #2 Skrevet 7. april 2008 Synst ikke dette bel så bra. Muig jeg har gjort feil. Smaken ble ikke så aller verst da. Men steke tomater? De ble jo gørr med en gang. Er det meningen?
Hildemor fra vest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Cherrytomater er bittesmå faste tomater..Hvis du bruker vanlige tomater kan det nok fort bli mye gørr ja..Synes pastaretten var nydelig jeg ;-)
Shabby* Skrevet 19. april 2008 #5 Skrevet 19. april 2008 Dette var en kjempegod pastarett som ungene også likte kjempegodt. Det eneste jeg ønsker å gjøre annerledes neste gang er å gjøre sausen tykkere fordi den var for tyntflytende etter hva vi foretrekker. Vi lo godt da sausen sprutet rundt allikevel så vi hadde et morsomt måltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå