blockarella Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Er førstegangs og bare i 2. trimester sålangt, men ville gjerne spørre dere mer erfarne om råd... Min reisegale samboer og jeg har veldig lyst til å få oss en siste langhelg "på tur", og har lyst til å ta oss en tur til Barcelona sammen med venner når jeg er ca 30 uker på vei. Vi tenkte å leie leilighet med aircondition og god standard, midt i gamlebyen og nær stranden. Jeg er førstegangs, har vært i strålende form hele svangerskapet, er aktiv og sterk, og uten antydning til rygg/bekken problemer sålangt (bank i bordet...). Men, etter å ha tenkt litt på dette er jeg blitt usikker... Reiseforsikringen dekker jo ikke avbestilling som følge av "ventede komplikasjoner av svangerskap". Så hva om jeg blir dårlig og ikke kan reise - kjipt å ha tapt alle pengene... Og kanskje det som jeg nå synes høres kjempeflott ut bare blir mas og kjipt når jeg er 6/7 mndr på vei? Hva tenker dere mer erfarne? Bør jeg innse mine begrensninger og holde meg hjemme? Vanskelig å være fornuftig når jeg så gjerne vil... :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå