Mockanin Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 egentlig er han en slu "jævel" Han vet at jeg lenge har ønsket meg bil. Og vi har jo snakket om at det hadde vært lettere å få seg jobb om jeg hadde bil. (rekke bhg. før dem stenger og sånn). Lørdag kveld sa jeg nok en gang at jeg skulle ønske jeg hadde bil. Da kommer det fra mannen... Det skulle egentlig være en overraskelse, men jeg har ordnet med finansiering og venter bare på å få penga på konto. Deretter viste han meg en bil på Finn.no som han hadde tittet på. Og gjett hva? Nå står den utenfor her og er MIN.... SÅ nå må jeg bare finne et bilsete til jr. og ha i bilen min...
Monajenten Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Åååhhh så snill han er da!!! :-D Signerer overskriften din - snille, snille mannen din:-D
Mockanin Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Jaaaaa.. nå sitter jeg her og lurer på hva slags unnskyldning jeg skal komme på for å kjøre en tur. Er ikke så rart jeg giftet meg med den mannen nei
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå