Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 syns det gjør helt forferdelig vondt når jm sjekker om jeg har åpning el ikke... andre?? så ille at jeg ikke tør å spørre hun om å gjøre dete igjen..
Djoolia 07+08+12 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Tror det kommer veldig an på hvordan det blir gjort. Forrige gang var det sinnsykt vondt første gangen, mens jeg ikke kjente det neste gang. Var en annen veldig erfaren jordmor 2 gang, vet ikke om det har noen ting å si. Hun første som gjorde det ville gjøre det en gang til, men jeg nekta og venta heller til dagvakta kom på,så vondt var det. Nå var fødselen i gang,hadde hatt rier i noen timer.
snart mor til 3 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 du er nok ikke alene om det nei... er bare å bite tennern sammen og holde ut mens det står på... men ville nok aldri BEDD en jordmor om å sjekke åpningen nei...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 bra det ikke bare er meg.. blei litt nervøs med tanke på fødsel vis det bare var jeg som var pinglete el noe.. hehe
Phantom´ Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Har aldri tenkt på at det er vondt. Sikkert avhengig av jordmora...
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg syns sjekkingen av åpning/underlivet under forige fødsel var det værste med hele fødselen.
Lyst på en til! fekk prins:D Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 kan ikkje huske at dette var noko vondt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå