Gå til innhold

Brudepyntingen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann.

Når dere har bestilt brudepynting i frisørsalong hva hører med i pakken da?

Eg bestilte i en salong, kostet 2500,-

Det eg fikk med da var at ho så på meg i 5 min og satt opp håret med en klype og bare la håret med hendene sånn som eg ville ha det.

Ble ikkje noe sminking, og thats it.

Er dette en prøvetime???

Trodde prøvetime var at da ble alt sminket og håret satt opp sånn som det skulle være den dagen.

Spurte ka oppsett av hår kostet, fordi forloveren min vil sette opp hår, kom på ca 500 kr sa ho...

Tar de da 2000 kr for sminken min og bare fordi eg e brud da????

Fikk ikkje noe mer med i pakken, ikkje noe mat eller drikke heller..

Ka hører med i deres pakke???

Høres det eg beskrev nå ut som en fear deal??

Utrolig usikker om eg skal bytte salong, men det blir veldig kronglete da med reise..

Veldig glad for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg betaler 2100 for oppsett av hår, inkludert prøvetime. Brudesminke koster 990 inkludert prøvesminke. Synes det er fryktelig dyrt! Følger ikke noe ekstra med så vidt jeg vet....

Skrevet

Hei!

Jeg skal betale kr. 3365,- for frisør og sminke til forloveren min og meg selv. Det inkl prøvetime for meg. Da skal frisøren sette opp håret mitt ordentlig, slik det skal være på bryllupsdagen samt prøve litt forskjellig sminke på meg. Synes absolutt det bør være inkl i en prøvetime. Det er jo derfor det heter prøvetime!!!

Får ikke noe mat eller drikke med tror jeg. Det fikser forloveren min.

Skrevet

Oki, da må eg ringe å kreve en skikkelig prøvetime..

Eg har liksom hørt fra andre at de har fått et deilig rundstykke og drikke når de kom til frisøren og at det var så greit fordi man gjerne ikkje hadde klart å få i seg noe frokost før på dagen..

Og noen har fått champagne..

Synes det høres så koselig ut.

Det burde vært med sånne ting til den prisen iallfall, hehe

Takker for svar jenter ;)

Skrevet

Hei.

Jeg har bestilt brudepynting i en populær og dyktig frisørsalong i Drammen. Dette følger i min pakke:

Oppsett av hår, sminke - 1200kr

hjelp til påkledning etc slik at jeg kan dra direkte til kirken - 0 kr

hårpynt og sminke til forlover 500kr

Ordentlig prøvetime til brud 260 kr

Total pris ca 2000kr!!

Skrevet

For meg skulle det bli kr 600 pr time, og da er prøvetimen gratis. Regner med å bruke ca 3 timer. Etter at alt er ferdig hjelper frisøren til med å kle på...gratis. :) Tror ikke man skal regne med mat og drikke, men heller se på det som et ekstra gode. Men at du skal ha en skikkelig prøvetime syns jeg ikke er for mye å forlange! :)

Ring dem du!

Lykke til

Skrevet

Hei,

Hvilke salong skal du bruke?

Jeg er skikkelig usikker...bor også i Drammen.

Skrevet

Jeg har fått pris på 1800 kr.. Det er inkl prøvetime, champagne og rundstykker.. ca 1000 kr uten mat og champagne skal betale, for vi får ha med mat selv..

På prøvetimen så setter ho opp håret slik jeg vil ha det, men gjør det ikke sååå nøye som på selve dagen..

Skrevet

Min time koster 2450

Dette får jeg

Time for samtale, snakker om hvordan jeg vil ha det osv

Prøvetime: setter opp 3 forskjellige frisyrer og sminker

Dagen: setter opp hår, sminker og kler på

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...