Gå til innhold

Nabokatt som bæsjer ned hele vår terrasse!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør man med det? Det er egentlig ikke lov å ha katt her, men synes selv alltid sånne regler har vært litt sære. Nå begynner jeg å skjønne poenget med den... Er så dritt lei av at terrassen alltid er full av møkk og at jeg må ut å spa den bort før barna kan sendes ut. Noen måter å få skremt den katten på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finnes massevis av måter;

.....låne den styggeste og mest sultne hunden du kan finne blant venner og familie, ikke gi den for mye mat, og la den leke alene i hagen ;) Før vi fikk ungen lot jeg bestandig schâferen min få gå en nattrunde rundt på den INNGJERDEDE tomta vår. Og vi slapp unna ;)

......strø hele korn med pepper OVERALT ;)

Det virker faktisk!

......Vet du hvem sin katt det er? I så tilfelle fortelle vedkommende at neste gang dyret kommer over til deg, så blir det fanget og overlevert dyrebeskyttelsen for å få et bedre hjem ;)

......en i slekta mi gikk lei av naboen med ti? katter, og monterte et lavvoltbatterigjerde rundt platting, Etter ei ukes nattebruk, fantes det ikke den katt som krysset tomta hannes. Og nei, det er ikke farlig, det er ikke skadelig, og det er ikke dødelig. Kjennes sånn cirka ut som når du sleiker på et batteri!

Skrevet

Dårlig gjort å henge ut nabokatta på den måten, her skal det skrives om saker!!! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...