Gå til innhold

Andre som gruer seg til de blir gravide?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg gruer meg ganske mye...

Har vært gravid 3 ganger. Har ei tulle på to år også har jeg hatt en sa og en ma etter at vi startet prøvingen på nr.2 i august. Synes tanken på å være gravid er helt fantastisk. Synes også det er stas når jeg er gravid. Men FY så dårlig og fælt det er og.... Oppkast og bekkenløsning. Trøtt, sliten og null energi. Dårlig samvittighet overfor familie og jobb... Alltid gå og undre seg på om ting går bra. Blæ, jeg gruer meg!! Men det er jo verdt det da....:)

 

Andre som gjerne vil ha en liten en, men som gruer seg til selve graviditeten?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det er jo en del à grue seg il da...men alt det man mà gjennom nà man er gravid er jo verdt det da!

Er selv 1 uke over IKM og hààper pà en liten spire denne mnd,

 

Lykke til....og alt er verdt det nàr du f`r den lille bebysen i armne dine!!

 

 

Lykke til!

Skrevet

Ja, det er absolutt verdt det! Ingen tvil om det altså. Jeg synes bare det er pyton å gå gravid, spesielt de tre første mnd...... Er helt ødelagt den perioden.

Skrevet

Jeg var helt ødelagt i tre måneder sist. Kvalm, svimmel og sinnssykt redd for MA/SA. Men alt i alt er det jo helt greit, da... ;-)

Skrevet

Gleder meg veldig til å bli gravid, men etter en Sa kommer jeg til å være nervevrak de første 3mnd. Gruer meg veldig til det.

Skrevet

skriver meg helt klart på hver.

gruer mye, det er nok derfor gutten min er blitt 9 år i mellomtiden. har bekkenløsninga ennu blitt bra etter fødselen skulle jeg ikke sagt noe, men det bare varer og varer som duracell. så jeg er spent på hvordan jeg blir i bekkenet denne gangen, siden jeg ikke er frisk fra sist gang ennå.

har forberedt meg på å "holde fast" bekkenet mens jeg spyr de første mnd hehe-hehe,......

Skrevet

Jeg har to svangerskap bak meg og begge har jeg vært så kvalm, svimmel og helt utslitt. I det siste svangerskapet dannet jeg antistoffer (jeg er rhesus negativ, far er rhesus positiv), mulig jeg fikk en del plager pga det.Var på ultralyd hver 14.dag, på slutten hver uke. Nå har vi flyttet 1,5 times kjøring fra der jeg evt må på kontroll ved neste svangerskap. Vi prøver nå på nr 3 og er ganske sikker på at det også blir et svangerskap med mye plager, men gleder meg til alt er overstått og vi har en liten baby til her i huset. Absolutt verdt det:)

Skrevet

Ja er redd for kvalme og for fødsel.. Fødsel fordi jeg har sykehus skrekk.

Skrevet

Ja, jeg er livredd. Mistet i 23.uke sist, og orker ikke tanken på hvor langt ut i mitt neste svangerskap skrekken kommer til å sitte i. Blir jeg gravid fort igjen, så kommer jeg til å ha gått gravid nesten sammenhengende i over ett år..... Jeg kommer ikke til å føle at det er verdt det før babyen ligger sunn og frisk i armene mine.....

Skrevet

Ja, men bare fordi jeg ikke likte å gå gravid (utenom når jeg kjente liv da :-)) men for å få en baby til så må det til og jeg skal nok overleve det også :-)

Skrevet

Jeg gruer meg ganske mye jeg også.... Sist var jeg sykemeldt fra uke 6 og ut hele svangerskapet.... Var ekstremt plaget med kvalme! Har brukt litt tid på å psyke meg opp til dette, men synes også det var helt fantastisk å være gravid! Var aldri deppa eller noe. Følelsen av å ha en liten baby i magen!!! Det er jo veldig spesielt! Og nå er jeg sååååå klar for det!

Skrevet

gruer meg til de 3 første mnd..har nettopp hatt en sa og kommer til å være ett nervevrak..men ellers gleder jeg meg..både til graviditeten og fødselen..hadde en kjempefin opplevelse med begge deler da jeg gikk gravid/fødte jenta mi..hehe..er vel kanskje en av de få som gleder meg til en fødsel... :P

Skrevet

Jeg gleder meg også til fødselen, det var en stoooor opplevelse, både for meg og mannnen min!

Krysser fingrene for deg, obsideisann!! Håper du snart får en spire som klorer seg fast i 9 måneder!!!

Skrevet

så bra at det ikke bare er meg som føler det slik..:) *hun rare som gleder seg til fødselen* :P har ikm 5 april!! og har litt symptomer som jeg kjenner igjen..så hååååper at det står gravid i displayet..

off..blir gal! :P

Skrevet

Så spennende, da! Når skal du teste? Jeg har ikm ca 7.april, jeg.

Skrevet

tester meg sikker på søndagen..visst jeg klarer å vente.. :P

Skrevet

Åååå, så spennende! Du må holde oss oppdatert! Jeg skal jobbe mye til helgen og har lyst til å teste fredag, men det er jo tre dager før ikm, så kanskje ikke vits....

Skrevet

Så godt at det er flere som gruer seg! Greit å vite at man ikke er helt rar...:P

 

Jeg gruer meg egentlig ikke til fødselen enda, men det kommer nok den dagen jeg står med en positiv test i handa (om det skjer igjen)... Hadde en tøff fødsel sist, så håper at ting går som det skal neste gang!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...