Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Har vært så sår og hatt pause på ene puppen, men nå vil han ikke ta den igjen!! Hva gjør jeg da??
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Har du hatt lang pause? Har du prøvd forskjellige ammestillinger? Hvis du har hatt lang pause og ikke pumpet i mellomtiden så har nok produksjonen gått ned på den puppen. Kanskje det er lite melk i den? Kan hende han har litt vondt for å ligge i en spesiell stilling, prøv litt forskjellige og se om det går bedre.
venter bolle nr 2 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 hvor gammel er babyen? hadde det slik med mi berte.. la henne til den puppen hun ikke ville ha først.. som regel protesterte henne, men da venta jeg pittelitt og la henne til igjen... hvis hun da protesterte igjen, tok jeg henne opp og venta litt og la henne til igjen... som regel tok hun den til slutt..bare hun var sulten nok.. Men det hente at jeg bare la henne til den "go-puppen" hvis vi var på cafe el noe.. Dette var fra hun var 4 mnd.. Kommer vel ann på hvor lenge du har hatt pause..
venter bolle nr 2 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 glemte å si lykke til... Håper det ordner seg
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Han er 2 uker, har hatt pause i tre dager....tok den i sted da jeg prøvde men drakk ikke mye..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 du må bare prøve å tilby han puppen, det går sikkert gå lettere til natta når han er trøtt
venter bolle nr 2 Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 du får bare prøve å gi han den først hele tiden=) det går seg forhåpentligvis seg til=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå