Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 liggi over normalen hele tiden nå er jeg kommet langt under.. hva har skjedd? uke 36 nå
*Super*Mamman* Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hei. Akkurat det samme hendte meg også nå nylig.. Hadde ligget laaaangt over hele tiden, men plutselig så hadde målene gått ned et hakk siden siste kontroll 5 uker tidligere... Lå da akkurat under den røde streken. Ble sendt til UL for å finne utr hvorfor, misstenkte jo at det var ungen som hadde sluttet å vokse, men neida.. Han så helt fint ut. Grunnen til at symfysemålet hadde minket, var at poden hadde lagt seg i tverrleie. Men han hadde det helt supert der inne:) Er legen din/jordmoren din klar over symfysemålene dine? Hvis ikke bør du nok ringe fødeavd feks, slik at du fortest mulig får klarlagt hvorfor det er sånn forandringer i målene.... Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jm bare så hun ikke viste hvorfor det var sånn hun... så ble litt nervøs..
*Super*Mamman* Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Rart du ikke ble sendt til UL... Synes jeg hørtes uansvarlig ut... Synes absolutt du skulle ringt føden å spøøre jeg med en gang jeg.. Det kan jo være at ungen ikke har det bra, at ham ikke vokser o.l.. Men trenger ikke være noe galt i det hele tatt, men det vet en jo ikke før en har fått det undersøkt.... Så RING du!!!! Ring!! Lykke til:)
Sikkertforgammel Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Hvis babyen har lagt seg med hodet ned siden sist kontroll er det nok til å påvirke, slik at sf-målet blir lavere. Men nå vet jeg ikke hvilket leie babyen din lå i ved nestsiste kontroll? Dersom den har ligget med hodet ned lenge, er det grunn til å sjekke ut videre hvorfor målet er gått ned.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå