Moderator Hannah Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Erfaringsmessig vil det fort oppstå meningsløs og destruktiv krangling når man slutter å diskutere saker og i stedet begynner å diskutere enkeltmennesker. Derfor foreslår jeg at dere som brukere dette forumet i størst mulig grad lar være å omtale andre brukere, og at dere tipser meg på mail hvis slike tråder blir startet. Noen har kanskje sett at jeg i dag også har slettet innlegg hvor noen har ønsket å bli informert om hva som skjedde her i går. Grunnen til at jeg har valgt å slette disse innleggene, er fordi det neppe kommer noe godt ut av å trekke disse diskusjonene i gang igjen. Jeg vil allikevel få presisere en ting; og det er at den brukeren som i går ble hengt ut som følge av at noen mente hun hadde skrevet et innlegg, faktisk ikke var den som sto bak innlegget. Dette gjorde gårsdagens hetsing enda mer kjip. Jeg vil sette pris på om dere raskt tipser meg på mail når dere ser tråder som utvikler seg destruktivt. Bedre å tipse for ofte enn for sjelden, da jeg uansett foretar en selvstendig vurdering i hvert enkelt tilfelle. Mailadresssen er: [email protected] Fortsatt god søndag alle sammen :-)
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hvorfor ikke fjerne anonymknappen? :-)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Disse som går etter personer hele tiden, er det ikke på tide at de enten blir kastet ut eller får en advarsel? Det må jo gå an å kunne råføre seg for folk her inne før man blir hengt ut som ansvarløs, dårlig mor og det som værre er. Det skal jo være et forum der man kan dele erfaringer. Takk Hannah for at du tar tak i dette!
Moderator Hannah Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Vi sender en del advarsler på mail, men ofte besvares ikke disse. Dette har sannsynligvis sammenheng med at mange har registrert seg via en anonym mailadresse som de kanskje ikke benytter så ofte. På nåværende tidspunkt har vi ingen teknisk mulighet til effektivt å stenge mennesker ute fra våre nettsider. Vi kan sperre brukerprofiler, men de fleste vil da bare registrere seg på nytt med en annen mailadresse. Dette er en av grunnene til at vi velger å sanksjonere ved å slette store mengder av det en bruker har skrevet i de tilfellene hvor hetsing har forekommet.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Men bør ikke disse "reglene" dine gjelde også for deg?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 jeg mener man bør kutte ut muligheten til å være anonym. både når det gjelder regiistrering og innlegg..
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Moderator slenger ut en haug med regler, nye hver dag, men følger ingen av de selv. I går kledde hun seg som anonym og slengte masse drit på kranglesiden, i tillegg til at hun svarer frekt og usaklig på spørsmål som blir stil på ris og ros-siden. Tror det er overgangsalderen som har slått til :-(
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Ludderet, skjerp deg! Hvorfor skulle hun gidde det?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 1. Fordi hun ikke har familie. 2. Fordi hun ikke har noen venner. 3. Fordi hun var på fylla. 4. Overgangsalder. 5. Klikkebyge. 6. Sto opp med feil fot. 7. Liker ikke unge fine damer. osv... ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå