2 søte små gutter Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvor langt ut i svangerskapet kunne dere sove på magen ? Jeg snur meg alltid over på magen i søvne, men regner med at kroppen min slutter med det snart ? For så lenge det ikke er ubehagelig er det vel ufarlig ?
Jente 07 + reke 30.okt. 08 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 I utgangspunktet kan du sove på magen hele svangerskapet uten at det skader fosteret. Du føler nok på det.
Skrekkblanda fryd *mamma* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg sover på magen, er 18 uker i morgen. Men kjenner at hvis jeg ligger flatt på magen så livner det til inni der, tror ikke lillemann liker det. Blir vel ikke lenge før jeg må ofre favorittsovestillingen min.
TrustNoOne (but Me) Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er 24 uker på vei, og sover fremdeles på magen uten problemer. Håper jeg kan gjøre det en stund til, sover best i den stillingen;)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Jeg er 38 uker på vei og sover fortsatt på magen. Dvs blanding av magen og siden egentlig. Bekkenløsning gir en ekstra utfordring i tillegg til magen. Ligger med det ene kneet litt opptrukket og en en avlang pute under(bruker samme mellom knær/ankler dersom jeg ligger på siden) i tillegg synes jeg det er greit å ha en pute litt under magenpå den ene siden. Babyen ligger godt polstret inni magen så er ikke farlig =)
Hilde_85 Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Jeg kunne vel ligge på magen frem til uke 20. Etter det var det bare ubehagelig. Men gud som jeg savner det, spess nå når jeg har vondt i ryggen og har lyst å legge meg ned på magen å få noen til å gå på meg
Pingpling Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Hihi, forrige svangerskap var jeg 3 uker i syden etter at jeg egentlig hadde sluttet å kunne ligge på magen. Hver dag på stranden grov jeg et passelig magestørrelse-hull i sanden før jeg la håndkle mitt over og la meg ned på magen Sååå deilig med den avvekslingen. Går sikkert an å gjøre noe tilsvarende med puter og sånn i sengen??
Monique72 Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Kankskje man kunne kjøpe en enkel,tjukk skumgummimadrass, og skjære ut et hull i mageområdet?? Hmmm... Det var noe å tenke på? Hvorfor har ingen tenkt på å lage gravidmadrasser før??
Bastian april 07 + Eira mai 08 Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Jeg ligger fortsatt på magen og er 30+2 idag.... ligger flatt på magen uten problemer, eneste stilling jeg ikke har bekkensmerter i.
*H* Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 når jeg kjente at magen begynte å vokse så ble det ubehagelig... rundt uke 25 for min del, litt før det kansje. hadde mageliggende pilates/yoga frem til uke 22/23.
NormaJean Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 er i uke 19 og jeg greier ikke å sover på magen lenger:( må i såfall ha beina trukket oppunder meg. føler det presser på liksom. kjedelige greier, elsker å sove på magen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå