Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Syns jeg leste på et innlegg at noen hadde stilt klokka... når er det man pleier å stille den?
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Stilte den natt til idag. Så hvis du tror klokken er 15.11 nå så er den ikke det, den er 16.11... Da regner vi med du rekker jobben imorgen!!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Haha, bra at jeg ikke jobber for tiden da:) ellers kunne dette blitt skummelt=) =) Syns å merke at pc klokka var noe annet enn den som henger på veggen... =) Takk for svar:)
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Har du ikke vært innom her de siste dagene? Har jo vært en trillion innlegg om dette... Nesten like mange klokkeinnlegg som rockeringinnlegg!
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 ååh? haha.. nei har ikke det.. eller det vil si, jeg var ikke innpå noe spes i går.. og kom først innpå her nå idag.. =) men ikke sett noe til de innleggene nej:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå