Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 nei, pare pass på å ikke ha sterk varme. så skraper du av etterhvert som den tinder, slik at det yttertse laget av kjøttet ligger kortest i
WP-TLogPeanut Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Kan bli litt seig på enkelte partier men den bli ikke dårlig nei ..
mamamamamamama Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 nei, bruker en jetfrost funksjon på mikro viss jeg må tine noe fort. eller så må du bruke lav effekt og lang tid. Trenger jo ikke være HELT tint før du steker den heller
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Neida, går helt fint det, så lenge du har på svak styrke på mikroen og heller noen minutter ekstra. Men hvis du ikke trenger den før om en times tid(???) så kan du også legge den i kaldt vann (altså inni plast oppi kaldt vann) - da tiner den ganske kjapt. Nå minnet du meg på å ta ut kjøttdeigen, takk!
litakine og Theodor Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 vi har tinefunksjon på mikroen... kanskje dere og? Ingen problem da, glemmer bestandig å ta opp jeg
Tia med 2 ♀ Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Jeg pleier å pakke den inn i en brødpose og så slippe den i en bolle med varmt eller kokenes vann. Tiner fort, (spesielt hvis du husker å bytte vannet nåt det begynner å bli kaldt. Og blir ikke seig som kan bli i mickron. Men tar litt lengre tid da.
Sivalur Skrevet 30. mars 2008 #9 Skrevet 30. mars 2008 Har alltid hørt at frossen mat tiner fortere i kaldt vann enn i varmt vann jeg da...
☆Anonymia☆ Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. mars 2008 jeg tinte den i varmt vann,og det gikk superfort =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå