Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Sier man pule med en dildo/vibrator, eller elske....? Eller er det bare tilfredstillelse? Siden tråden i går ble slettet, så føler jeg for å starte på nytt, da pule, elske osv hadde ganske mange div reaksjoner her=)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 jeg vil begrense meg til å kalle dette friksjons virksomhet......og definitivt ikke for eks "være snill med viberatoren".....eller seg selv..... min verden har bestått av begrenset viberator tilgang eller mangefull interesse......jeg liker å være "snill" med menn som tenner meg......og tenner starngt tatt hverken på slemme eller snille dildoer....
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Glemte en viktig ting.....Hvilket inntrykk har trond viggo gjort med deg.....!! Men tanke på barnetv? Har dette fått noen følger for deg?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 trond viggo fengslet meg med sin myke og bisarre tilnærming til voksen livet....jeg vegrer meg fortsatt den dag i dag for å slå på nrk en uskyldsren formiddag....i ren panikk for at han skal besudle sjela mi med klam seksual undervisning....
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Selv har jeg fjernet knappen på kontrollen som skrur over til NRK, slik at jeg aldri ved en feiltagelse skrur over på denne kanalen, i fare for at tryne hans skal være smørt oppover skjermen=)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 .....nei det er mye skrammel på nrk tidvis.....men uansett vioggo gav min fantasi en flying start på voksen livet.....jeg ble ikke den samme etter den episoden.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå