Gå til innhold

tillab ? venter liten

Anbefalte innlegg

Skrevet

orket ikke skrive i det andre innlegget mitt! =P

Er vi ikke alle dritt lei av rockeringer og mannfolk som har fått halv lugubre meldinger fra ett eller annet kvinnfolk om man ser på meldinga med feil øyne?!

Men de trådene får jo masse svar uansett da. For rockeringene er jo inn her inne og mannfolk det liker man ikke altså! ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prater jo som vanlig for meg selv, og eneste rockeringinnlegget jeg har svart på er mitt eget om hvor møkklei jeg er alle innleggene om det:p

Mannebein, svarer om jeg har noe å komme med, lar ellers være.

Eller om jeg sitter med et svar som jeg vet ikke vil falle i god jord. (eller, jeg svarer når jeg har de og, avhengig av dagsform)

Men sånn kort og greit, (prater fremdeles for meg selv) så svarer jeg på det meste ser det ut til (siden jeg vel har passert 1400 innlegg siste 14 dager.)

men enkelte ting gidder jeg bare ike, ref rockeringer, buzzadorer, etc.

Og om et slikt innlegg skulle forsvinne i glemselen uten svar, ja så bryr jeg meg lite. Men jeg har skjønt det ikke var de innleggene du i hovedsak tenkte på heller. For det er jo ikke der det er tungt med manglende respons akkurat.

Og jo, vi er nok alle lei sånne tråder, eller iallefall de fleste av oss, men NOEN svarer jo, så da er de vel ikke det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...