Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 I dag er gutten min inne. rett ogslett fordi det er dårlig vær, jeg er småsyk og trett. pappaen er syk. Har litt dårlig samvittighet.. mulig det blir en liiiten rusletur senere. men ikke noe aktivitet ute. Er det flere som har barna inne en dag innimellom - uten at de er syke?
alvefrøken Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 ja, hun er det, hvis det ikke er ekstremvær, eller at vi er borte eller mye som skjer.Trenger ikke å være ute i mange timer, men en liten tur er også fint. Synes ikke at en regnskur er grunn nok (for oss) til å holde oss inne. Derimot hvis det er sterk vind, snøstorm, bare glattis, da holder vi oss inne
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #3 Skrevet 31. mars 2008 Ja, vi prøver å være ute hver eneste dag uansett vær.. om så bare et bitte litte kvarter..
Gjest Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Nei, er det dårlig vær eller vi har mye å gjøre, og man selv er småsyk, da kan barnet leke inne med alle lekene som hun nærmest ikke rekker å leke med siden hun er i b.hagen nesten hele uken.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Mine er ute 2 ganger om dagen fast, rett som det er blir det tre lufteturer. Er vi to voksne kan minsta være inne når største skal ut andre runde, hvis vi vurderer det slik at det er best for henne å være inne. Kjenner meg igjen i småsyk, trett og dårlig vær. Men friske unger luftes her. Og ikke bare det, jeg passer på at de får varierte utfordringer, slik at de skal få bedre motorikk. Det hjalp vel neppe på samvittigheten din, tenker jeg. Hehehe
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kan legge nakken i giljotinen og gi deg bedre samvittighet. Vi har innimellom innedager, særlig i mørkehalvåret med mye regn (bor i bergen). Som regel er vi jo ute i det minste en liten tur, om ikke annet så til butikken - men har bestemt meg for ikke å få dårlig samvittighet hvis det blir mye inne. Er ikke bare voksne som blir slitne av travle ukedager, det er jo kjempetravelt for de små og kan være godt for dem også å slappe av litt. Mye kosli å gjøre sammen inne, bake og lese f.eks Viktig med felles kosetid også.
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Vi prøver å komme oss ut hver dag og lufte oss, men noen ganger er det deilig å bare være inne også, kose oss med leker, spill og litt tegnefilm. Jenta vår er glad både i å være ute og inne
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #8 Skrevet 1. april 2008 vi er ute omtrent hver dag(hvis barnet vil d), men ikke så lenge da dagen ikke har så mange timer. etter barnehagen er det jo bare noen timer til leggetid. i helgene blir d jo mere da. e mamma og pappa syk, så skal dem med god samvittighet holde seg inne.. som noen her skriver, det er mye kos man kan finne på inne også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå