Trulte76 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Jeg fikk jo UL time i posten da jeg var 14-15 uker på vei og skulle da jeg var 19+3. Noe som føltes ut som en evighet!! MEN nå er jo dagen snart her Skal på UL på onsdag..og klarer knapt å skjønne tiden bare fløy avsted Går resten av svangerksapet likefort så rekker jeg knapt å gå gravid før ungen er ute..nesten lit skummelt..håper babytiden går litt treigere Grur/gleder meg veldig til onsdag..mest gleder meg da Kjenner den sparker hver dag og ofte..men greier likssom ikke helt å tru vi skal ha en liten baby sammen Blir vår 1. fellese dette Og han nølte veldig på om han ville eller ikke ha et barn til (han har en fra før og veldig dårlig erfaring med sin ex..ble vel veldig brent kan vi si) og jeg hadde vært babysyk et helt år og veldig frustret hehe Så når han endelig ville..så ble jeg det på 1. forsøk..og det har enda ikke helt gått opp for meg..bestilte jo meg privat UL i uke 9 for sysn skyld..og fikk jo se et lite vesen der inne..men alikevel veldig fjernt Men denne gangen skal jo sambo også være med på UL da Så dette blir spennede . Gleder meg veldig..mn alikevel gruer meg for man vet jo aldri...men følelsen er at det er en frisk velskapt baby der inne..jeg får holde på den følesen )
MrsL1 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 hehe.... kjenner meg såå igjen;)) vi skal på UL på torsdag, og tiden har flydd:p Men nå klarer jeg nesten ikke å vente... Til tross for hvor fort tiden har gått føles det som en evighet til torsdag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå