Bellen^2 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Vi har endelig tatt skrittet og kjøpt en Tripp trapp stol til småtten:) Frem til nå har vi brukt Ikea sin høystol og vært vel fornøyd med den, men i det siste har Sebastian begynt å reise seg opp og står i stolen, og magebeltet klarer han å lure seg ut av så det er ikke til store hjelpen. Det er noen stive priser på disse stolene, men etter hva jeg skjønner så er de verdt pengene:) Sebastian strålte i hvert fall da han så at det fine stolen han hadde fått prøvesittet i butikken stod hjemme på kjøkkenet i dag morges. Han skjønte med en gang at det var hans stol og satt fornøyd og sparket med bena og kikket seg rundt under frokosten:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Du har gjort et godt kjøp. Stolen varer i evigheter. Vi kjøpte en til storeM når hun var 4 (det var da jeg kom inn i bildet) og hun har brukt den hver dag og bruker den fortsatt. Nå til lekser etc. Om ikke så lang tid så kommer lilleM til å arve denne stolen og vips så har stolen virkelig fått verdi! Ingenting er så fint som å ha sin egen stol! ;o)
Lykkebarn og Mathilde Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Hei, Ja vi kjøpte vår i julegave til Mathilde. Hun bruker både den og Ikea stolen. Vi er veldig fornøyde og den kan brukes lenge. Håper dere også blir super fornøyde.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 31. mars 2008 #4 Skrevet 31. mars 2008 Grattis med ny stol :-) Vi har også sikla på Tripp Trapp en god stund. Har dere da kjøpt med babyinnlegget, og følger det med noe belte-funksjon eller kommer de ikke ut av stolen selv?
Millapril Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Sånn vil vi også ha etterhvert. Den er jo knall tøff og varer jo utrolig lenge. Forløpig koser hun seg i IKEA stolen sin, som jo er så genial med det brettet foran.
Bellen^2 Skrevet 31. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 31. mars 2008 Jeg kjøpte med bøylesettet med ryggstøtte slik at han sitter fint fast og ikke kommer ut, men har fin plass til å kunne snu seg rundt til begge sider for å følge med på hva mamma og pappa styrer med på kjøkkenet. Jeg kjøpte ikke med pute, men det ser ut som han ikke trenger det heller, pjokken begynner jo å bli god og rund rundt magen:)
Mammasin Skrevet 1. april 2008 #7 Skrevet 1. april 2008 Vi arvet pappaens tripp trapp:-) Kjøpte pute og ny lærrem. Tror jeg skal finne et sted og skrive hvem som har sittet i den, kanskje blir det flere små som sitter i den:-)
Tussi og Maja Skrevet 3. april 2008 #8 Skrevet 3. april 2008 Synes disse stolene er så koselige, og håper også at Majas kan gå i arv. Maja fikk faktisk så tidlig som til dåpen, men vi satte den ikke fram før for noen måneder siden. Vi er kjempe-fornøyde! Rød og fin!Vi kjøpte også sånn ryggstøtte, og foreløpig har hun ikke sjans til å komme seg opp av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå