Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har endelig tatt skrittet og kjøpt en Tripp trapp stol til småtten:) Frem til nå har vi brukt Ikea sin høystol og vært vel fornøyd med den, men i det siste har Sebastian begynt å reise seg opp og står i stolen, og magebeltet klarer han å lure seg ut av så det er ikke til store hjelpen. Det er noen stive priser på disse stolene, men etter hva jeg skjønner så er de verdt pengene:) Sebastian strålte i hvert fall da han så at det fine stolen han hadde fått prøvesittet i butikken stod hjemme på kjøkkenet i dag morges. Han skjønte med en gang at det var hans stol og satt fornøyd og sparket med bena og kikket seg rundt under frokosten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har gjort et godt kjøp. Stolen varer i evigheter. Vi kjøpte en til storeM når hun var 4 (det var da jeg kom inn i bildet) og hun har brukt den hver dag og bruker den fortsatt. Nå til lekser etc. Om ikke så lang tid så kommer lilleM til å arve denne stolen og vips så har stolen virkelig fått verdi!

Ingenting er så fint som å ha sin egen stol! ;o)

Skrevet

Hei,

Ja vi kjøpte vår i julegave til Mathilde. Hun bruker både den og Ikea stolen. Vi er veldig fornøyde og den kan brukes lenge. Håper dere også blir super fornøyde.

Skrevet

Grattis med ny stol :-) Vi har også sikla på Tripp Trapp en god stund. Har dere da kjøpt med babyinnlegget, og følger det med noe belte-funksjon eller kommer de ikke ut av stolen selv?

Skrevet

Sånn vil vi også ha etterhvert. Den er jo knall tøff og varer jo utrolig lenge.

Forløpig koser hun seg i IKEA stolen sin, som jo er så genial med det brettet foran.

Skrevet

Jeg kjøpte med bøylesettet med ryggstøtte slik at han sitter fint fast og ikke kommer ut, men har fin plass til å kunne snu seg rundt til begge sider for å følge med på hva mamma og pappa styrer med på kjøkkenet. Jeg kjøpte ikke med pute, men det ser ut som han ikke trenger det heller, pjokken begynner jo å bli god og rund rundt magen:)

Skrevet

Vi arvet pappaens tripp trapp:-)

Kjøpte pute og ny lærrem.

Tror jeg skal finne et sted og skrive hvem som har sittet i den, kanskje blir det flere små som sitter i den:-)

Skrevet

Synes disse stolene er så koselige, og håper også at Majas kan gå i arv. Maja fikk faktisk så tidlig som til dåpen, men vi satte den ikke fram før for noen måneder siden. Vi er kjempe-fornøyde! Rød og fin!Vi kjøpte også sånn ryggstøtte, og foreløpig har hun ikke sjans til å komme seg opp av den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...