Gå til innhold

Ang dette å lage middag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mann på straks 24 skulle lage fiskepinner til ungen. Ska jeg bare varme de i panna spør han. Steke de i panna og koke poteter til sier jeg. Mannen putter potetene i kjelen i kaldt vann og setter de på plata, jeg spør forsiktig om han har delt de opp? Nei, det skulle han gjøre etterpå, jeg sa at dersom han delte de ville de blie fortere ferdig. Så svidde han 10 fiksepinnene. Jada, på tide å lære seg å lage mat nå *uff oppgitt jeg*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann leser alle bruksanvisninger og oppskrifter nøye, og følger dem til punkt og prikke. Han syns jeg er slurvete når jeg gjør ting på min måte.

Skrevet

stakkar deg. send han på matlaging kurs elns så blir det kanskje bedring. synes det er rart at voksne menneser ikke klarer å lage mat engang.

Skrevet

Dette er ikke min mann.

HI

Skrevet

Kosikos: jeg synes ikke det er synd i meg, jeg synes det er mer synd i han og kroppen hans som lever på pasta, brød, nudler og ellers ting som man slipper å tenke for å lage.

HI

Skrevet

åh. mai missteik. men det hadde vært synd i deg hvis du hadde hatt en sånn mann. hehe.

Skrevet

Hadde vedkommende vært kjæreste potensiale hadde han gått på matlagningskurs LENGE før vi hadde flyttet sammen , hihi..

Hi

Skrevet

hehe. han burde kanskje vurdert et sånt kurs for ungens skyld. men men. som mamma alltid sa når hun serverte maten: "kremt kremt, kull er veldig bra for sangstemmen". hun tok aldri sånt kurs hun. og se hva det ble av meg :'(

Skrevet

Joda, men synes synd i ungen, dette var første gang han laget middag til ungen.. Ellers har han KUN gitt ungen middagsglass, Og ungen er GODT over halvannet år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...