Gå til innhold

Vi skal til syden, vi skal til syden!!!

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vet bare ikke hvor, men fikk et infall i dag, og skal finne en tur fra 14.april-23.april :) :) :) :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blir sikkert kjempe bra ja!!!! God tur=)

Skrevet

hehe...det skal vi også...men vi reiser den 23,vi da...

vet det er varmest på de forskjellige kaniariøyene nå...

(er 36 i sola,lanzarote)

(vi skal til gran canaria)

Å det skal bli så godt å komme bort litt, også komme til varmen.

meeeen jg må ha nki bøkene...:-((

Skrevet

æsj.... dårlig gjort altså... jeg vil jo også! Kan jeg bli med i kofferten?

Hehe... Kos dere masse på tur.- Blir sikkert kjempe herlig med et avbrekk!

Skrevet

Så deilig:) Ikke noe er sååå deilig som badeferie som snuppa kaller det. Hvor skal dere reise da? Til Kanariøyene? Vi var på Tenerife i oktober, det var superdeilig.

Vår neste tur går til Mallorca og Ca'n Picafort, Hotell Vell Mari med Star Tour den 23 mai, en uke. GLEDER MEG!!!!! under to mnd til:)))

God tur kos dere allmass!!!:)))

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jada verbena, en fra eller til spiller ingen rolle ;) Så kan vi dra ut på byen, mens gubben er hjemme med unga! GOD IDE! :)

5 om dagen, har du ikke fått de? Jeg er ferdig med første faget.. skal hale innpå med et til nå før avreise, så jeg slipper og ha dårlig samvittighet ;o)

Skrevet

joda, har fått de, men jeg har en plan å følge og da kan jeg ikke ta fri så lenge av gangen,jeg skal ha eksamen(3 dagers hjemme) fra 13-16 juni...har bare 3 innsendinger igjen, av 14 phhuuuu...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Nei, vi vet ikke hvor vi skal , bare at det helst må reises fra Torp, og da begrenser det seg litt... menne... :o) Vi finner vel noe :o) Er småvarmt i Spania også ser jeg, 25 grader ;o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

aha, sånn ja :) Hvorfor hjemmeeksamen? HVa går du igjen? Jeg kan nok fint ta de dagene fri, heldigvis! Får bare være litt effektiv nå ;o)

Skrevet

Ferdig med regnskapsskolen i juni.vi hadde 1 eksamen på 4 timer(med eksamensvakter)i jan, og den siste store eksamen er over 3 døgn..så jeg kan ikke ta fri gitt, men nå skal ikke jeg si sikkert at jeg får gjort så mye på 14 dager i varmen, med 2 barn da...hehe....

er ikke noe problem å få fly fra torp, får bare håpe at dere ikke er for sent ute til å finne noe tur, er temmlig fullt overalt....

Skrevet

heldige!!!!!

jeg og mannen reiser på "kjærlighetstur" 26/-3/5... gleder oss såååå mye!!! En hel uke helt alene....

skal en tur til i juli da, med ungene....

Reiser til Gran Canaria begge gangene vi. Har gratis bosted der og kjøpte billigbillietter på rutefly sist sommer =) så billig tur!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Da er jeg med! :) Flink er du! :) :)

joda, flust av turer, bare venter på at de skal bli ørlitegrann billigere :) Egentlig hadde jeg tenkt og bestille tur til helga, men kom på at snuppa skal til pappaen sin, hehe :)

Er og snoker på restplass, har ikke råd til noe dyre fancy greier akkurat nå ;)

Skrevet

dytter litt jeg, så palmesus ser de linkene vi har finne til henne :-))

Skrevet

dytter...

fant den på side 4 :-(

Skrevet

ikke for å være kip, men har hørt det er vanskelig å finne syden turer nå..

men om dere finner, så god tur..;) vi drar i september

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Jeg fant jeg fant! :) :) Takk takk :)

Snarttobarnsmamma: det er FLUST av turer på restplass, så vi skal bestille i morgen :o)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Kjempefin den du fant 5om dagen, men de hadde ikke ledig når vi skulle reise.. og antageligvis var det dyrt, hehe ;)

Skrevet

hvor fant dere plass hen da???

lykke til med bestilling!!!

og god tur!!!

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Spania :) masse på restplass nå :o)

Takktakk :) Venter bare på de HERSENS foreldrepenga nå, så tenker jeg det blir bra! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...