Gå til innhold

Vi har vært på Bøler badet i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært liten tid til babysvømming etter at jeg begynte å jobbe igjen, så i dag tok vi oss en tur i svømmehallen på Bøler.

Gubben måtte jobbe og jeg har selv jobbet så mye i det siste at jeg fant ut at Sebastian og jeg skulle ha litt kvalitetstid sammen, og i og med at det ikke var noe særlig til utevær i dag så dro vi en tur i svømmehallen. Det var skrekkelig mye mennesker der og lange køer da vi dro, så neste gang så kommer vi nok til å være der rett etter at de åpner kl 10. Det var nok litt uvant for Sebastian å være i vannet igjen, og enda mer skummelt når det var så mange der, så han holdt et godt grep rundt mamma hele tiden vi var i bassenget:) Vi får nok øve opp vannfølelsen igjen og etterhvert som han blir vant til at det er mer mennesker og støy der enn på babysvømmingen håper jeg at han finner seg mer tilrette.

I garderoben var han i hvert fall i full fart og ivrig etter å rydde i andre sine skap! Heldigvis så smilte han sitt mest sjarmerende smil samtidig så vi slapp noen sure miner:) Jeg ble en smule svett da jeg prøvde å kle på meg samtidig som jeg løp rundt etter lillegutt:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal si du er sporty som drar alene på bading med Sebastian! Tror ikke jeg hadde turt jeg hehe, men så er jeg en skikkelig pyse også da!

Tipper det var mye folk der i dag ja, skikkelig gufsevær ute.

Jeg kan anbefale badelandet som ligger ute ved gardermoen. Selv om det var mange folk der så fikk vi eget bord og kunne slappe av mellom badingen :-) Men anbefaler helt klart at man er litt tidlig ute ja :-)

Sebastian er jo en skikkelig godgutt og ingen kan vel bli sur på han? :-)

Skrevet

Så moro, synes jeg ser han i garderoben. Han er jo sånn ca verdens mest sjarmerende fyr også da, så jeg kan tenke meg det var greit at han ommøblerte litt :-)

Bøler bad er bra, jeg pleide å dra dit for noen år tilbake selv. Husker at jeg slutta fordi (og dette er litt flaut nå) det var alltid babysvømming der når jeg skulle trimsvømme, og de tok opp all plass også var det så mye grining. Hilsen hun med babyen som skreiiiiik på hver babysvømming ;-)

Men en god idé hadde du! Kanskje vi skulle prøvd oss på et søndagsbad også snart.

Skrevet

Høres morsomt ut med litt oppfriskning av babysvømmingskunster. Vi har snakket om å dra på badeland med barna her også snart. Gleder meg til å se hvordan hun reagerer i vann nå...hehe

Hun digger i hvertfall badekaret og spruter og plasker som aldri før!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...