Gå til innhold

Søndager er hviledag:-)


Anbefalte innlegg

Skrevet

og idag har vi hvilt alle sammen:-) Vi gikk ikke på badet og kledde oss før nærmere kl 13........lille rosa fikk dog tørr bleie grytidlig...

 

Så har vi kost oss med Saltkråkan, dyrelotto, bøker og kos i sengen....dvs kile, hoppe og herje:-)

 

Nå har vi gått deilig tur i regnet, skinkesteika er snart ferdig stekt og resten av dagen skal brukes til å kose oss, lese, leke, spise og prate:-)

 

Ha en fin søndag med eller uten regn!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hørtes ut som en kopi av dagen vår, bortsett fra skinkesteken...

Spiste hjort i går, og restene i dag :o))

Skrevet

Jepp, oppskriften på en perfekt dag i øspøsværet!

 

Mye likt programmet her. Vi droppet turen ute til fordel for teknisk museum. Og så har jentene hatt maaaange danseshow. Tro meg, synkrondansing av tripp, trapp tresko blir nok det neste store ;-)

Skrevet

Starta sommertia med en syk liten klomp jeg.Snakk om våkenatt,gjeeeesp ;o)

Men etter div inntak i dag,så er han lettere i brystet.

Hadde nydelig vær,så det var surt å måtte sitte inne.

Men vi har kosa oss alikavell.

Skrevet

ååå liten tett tass... det er slitsomt og søtt på samme tid. Men man blir gal av å ikke sove! håper danne natten blir bedre, og god bedring til han lille!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...