vi3blir4 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Skal det gjøre det lettere å bli gravid eller noe sånt? I såfall, hvor får man kjøpt det og er det reseptfritt?? Eller er det noe annet man kan ta som kan gjøre det lettere å bli gravid?? Har prøvd både bidronninggele, salvie te, ingefær te, slimløsende hostesaft, men uten hell.. Noen som vet??
Babyønske �� Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Babyklister er et homeopatisk middel. Berberis fructus d4 kan du søke etter på nettet. Det skal bla hjelpe til med å få et befruktet egg til å feste seg og holde seg i livmoren, så det kan særlig hjelpe for de som sliter med gjentatte spontanaborter. Det er ikke å få i Norge så det må bestilles fra Danmark. Men det skal ikke være noe problem. Jeg har siste mnd tatt Vitex Agnus Castus(kyskhetstre) for å få orden på hormonubalansen min. Det har jeg også bestil fra Danmark, siden det ikke er godkjent for fritt salg i Norge. Samtidig har jeg tatt Pyridoksin, det får du kjøpt på apoteket i 40 mg tabletter. Ellers har jeg tatt en del andre vitaminer. Har så godt som fulgt oppskriften nederst på denne siden: http://www.marilynglenville.com/infertility.htm Og det er herfra jeg har fått tipset om Vitex agnus castus.
bomsa Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 "stjeler" innlegget ditt inn på en annen tråd...vi snakker om det samme...:-) Håper det går greit..
Giinaღ Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Har også dette liggende og tenkte snart å begynne å ta dette, men NÅR begynner man??? Rett etter EL eller først hvis man har testet positivt??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå