Gå til innhold

Hva er babyklister??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal det gjøre det lettere å bli gravid eller noe sånt?

I såfall, hvor får man kjøpt det og er det reseptfritt??

Eller er det noe annet man kan ta som kan gjøre det lettere å bli gravid?? Har prøvd både bidronninggele, salvie te, ingefær te, slimløsende hostesaft, men uten hell.. Noen som vet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Babyklister er et homeopatisk middel. Berberis fructus d4 kan du søke etter på nettet. Det skal bla hjelpe til med å få et befruktet egg til å feste seg og holde seg i livmoren, så det kan særlig hjelpe for de som sliter med gjentatte spontanaborter. Det er ikke å få i Norge så det må bestilles fra Danmark. Men det skal ikke være noe problem.

Jeg har siste mnd tatt Vitex Agnus Castus(kyskhetstre) for å få orden på hormonubalansen min. Det har jeg også bestil fra Danmark, siden det ikke er godkjent for fritt salg i Norge. Samtidig har jeg tatt Pyridoksin, det får du kjøpt på apoteket i 40 mg tabletter. Ellers har jeg tatt en del andre vitaminer. Har så godt som fulgt oppskriften nederst på denne siden: http://www.marilynglenville.com/infertility.htm Og det er herfra jeg har fått tipset om Vitex agnus castus.

Skrevet

"stjeler" innlegget ditt inn på en annen tråd...vi snakker om det samme...:-) Håper det går greit..

Skrevet

Har også dette liggende og tenkte snart å begynne å ta dette, men NÅR begynner man??? Rett etter EL eller først hvis man har testet positivt??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...