Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 At folk oft er ganske annerledes IRL enn på nett. Folk er åpne og snakker masse på nett, eller presenterer-selvfølgelig-bare de positive sidene side, som de gjerne legger litt på også. Også som tiden går så er d et få som lever opp til de forventingene som de har lagt seg opp til spør du meg.Har vært 3 mnd på match og synes det var gøy, men nå har jeg fått nok for en stund.
Snuppa! Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Er helt enig,er som jeg skulle si det selv.. Men for noen kan det faktisk klaffe. Min beste venninne skal gifte seg med sin nettflørt nå til sommeren. Men er ikke for alle,er helt enig..
nickoline og supermann Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg kjenner to tilfeller av full klaff! jeg roter rundt kun for moro skyld. utgir ikke at jeg er sånn superinteressert slik at ingen blir skuffet. skal nok ikke på noe date med det første. men man vet aldri om det dukker opp noe interessant! Men i utgangspunktet vil jeg jo ha pappan til gutten min. Men må se framoer også. Tvilsomt at det blir oss noe mer!
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Ja det kan helt sikkert klaffe for noen. Men sikkert lurt å ikke vise at du er for interessert. For man kan jo ikke vite det helt sikkert før man har blitt litt kjent. Mulig du lærer deg sånn etterhvert men jeg synes det er så fort gjort å gå i den fella for noen ganger så kjenner man bare en utrolig kjemi. Men hvis jeg begynner igjen så skal jeg forholde meg mer avslappa til det ass. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå