Gå til innhold

Jeg synes at det er en uting...

Anbefalte innlegg

Skrevet

at så mange ikke får svar på innleggene sine her. Noen helt idiotiske spørsmål får flere hundre svar, mens andre får ingen. Og det er gjerne de samme nickene som ikke får svar, de som er her sjelden ikke har gjort seg så bemerket osv. Det komiske er at om noen som er her mere spør om ca det samme ikke så lenge etter så får den tråden masse innlegg.

Prøver alltid å svare på det jeg kan svare på her jeg, spesielt på de mange som ligger uten svar på førstesiden! Er jo litt trist når man ber om støtte osv og ikke får noen svar. Forstår at mange ikke ser lenger ned enn de ca 10 øverste trådene, men trist er det uansett.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg driter i hvem som har innlegget. Kan jeg svare eller orker jeg å svare eller finner jeg innlegget morsomt og interessant, så svarer jeg. Kommer helt an på dagsformen. Noen ganger leser jeg bare innlegg om svar uten å skrive noe selv, men det har aldri noe med hvem som har skrevet det. :)

Skrevet

Det er nok mange grunner til liten respons på forskjellige innlegg

* Lite fengende overskrift.

* Tema som ikke fenger.

* Man har ikke noe å tilføye.

* Samme tema om igjen og om igjen.

* Et svar som er innlysende.

* Intetsigende innlegg....

Skrevet

Er så enig med deg!

Skrevet

tja,trist om man bryr seg så masse om dib at man blir lei seg om tråden ikke får mange svar/ingen svar..

jeg svarer de trådene som interesserer meg,der hvor jeg føler jeg kan bringe noe til bordet,er meg revnende likegyldig hvem som er HI..

Skrevet

Rart at det ofte er de samme som har de "kjedelige" og lite intressante innleggene da.....

Skrevet

Mmm.

Bruker å scrolle nedover til de uten svar, om jeg kan skrive noe vettugt så gjør jeg det, som nå. :-p

Omså bare for å dytte så andre kan svare bedre.

Skrevet

Sånn er livet! Det er jo noen her inne som er flinke til å skrive morsomt da og da blir jo lysten til å svare større. Enkelt og greit. Men, for min del har "trynefaktor" ingenting med min respons å gjøre.

Skrevet

Jeg er her mye for å få meg en god latter. Om dere bare hadde vist hvor mye jeg har ledd på så mange her inne sin bekostning. Men ja jeg synes det trist at de som kanskje virkelig kunen trengt en oppmuntring og som skriver her fordi at de ikke har andre steder å henvende seg ikke får svar.

Om jeg får svar dritter jeg egentlig. Men det at folk bare vil svare på det morsome og teite sier jo litt om dem også da...

Skrevet

Tror vi er enig om det meste frøken! =P

Du skulle vært her på fredagen *glise*

Skrevet

har lagt merke til det jeg og og opplevd det selv.. Men er jeg uintressant så får det være så.. men jeg svarer på det jeg klarer å svare på :)

Skrevet

Nåhh?

Msn? *rapport takk*

Skrevet

Har ein blitt kjent med 2-3 stykk her inne så er det lettere å få svar enn om ein ikkje kjenner nokon. Dersom eg poster eit innlegg og dei eg kjenner er her inne så svarer dei. Poster dei eit innlegg så er eg meir trua til å svare dei enn andre (sjølv om dei og eg poster svært få innlegg). Jo meir tid ein tilbringer her inne jo fleire kjenner ein, og jo lettere er det å få svar. Det ligg nok ikkje meir bak enn det.

Skrevet

"Det er nok mange grunner til liten respons på forskjellige innlegg

* Lite fengende overskrift.

* Tema som ikke fenger.

* Man har ikke noe å tilføye.

* Samme tema om igjen og om igjen.

* Et svar som er innlysende.

* Intetsigende innlegg...."

skriver HKH!

Men alle disse kriteriene kan være like lite/mye gjeldende i et hovedinnlegg av et veldig "kjent" nick som får mange svar.

Skrevet

Enig, Verbena.

... og så kommer alle "forsvarssvarene" hvor de forteller at de svarer alle.. Ja, særlig!!

Skrevet

Også har man de som er her inne så mye at de store personlige tragediene (som er tilsvarende til de 3 forrige uke, og uka før osv) de samme spørsmålene som har blitt stilt 20 ganger osv, ikke lenger er noe man svarer på, rett og slett fordi man tilbringer alt for mye tid her fra før, og nå er drittlei.

(som rockeringer feks, eller mannebein som har fått en eller annen halvluguber sms av en kvinnelig kollega, bare for å nevne noe)

Skrevet

dere forsvarer dere med at dere svarer de innleggene som er viktige. men når noen her inne spør om hjelp og det står at det haster kan det være lurt å skrive noen ord innimellom. har fulgt med litt i kveld (lite å gjøre... eller rettere sagt: utsettte rydding...) og de trådene med mange svar er de som egentlig bryr meg midt bak... jeg klarer faktisk å finne ut hva jeg skal ha til middag på egen hånd jeg... hehe. men dette gjelder da ikke alle!! syns noen er veldig flinke til å svare de som faktisk har noe viktig de lurer på. men men, ikke alle kan ha like viktige ting å diskutere heller da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...