Gjest Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hva er den rette temeraturen enn skal ha på soverommet med tanke på dei små??? Er vant med å ha vinduet oppe året rundt og nå plutselig ha det igjen... blir så tung og ekkel lukt på soverommet...... Har ca 18-19 grader på soverommet nå.... føler det er litt varmt..... Hun er 2 uker nå.... )
Linnea&Julie Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 vi begynte også å ha 18 grader ca på soverommet, men synes at det ble for varmt! Vi hadde også alltid vinduet opp før! Nå har vi ca 15 grader, og det er alle fornøyd med
Lille`mor & lillebøll Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Helsesøster anbefaler og sove med vindu åpent året rundt. Ha gjerne den lille på ullfelle i senga og pysj. Som helsesøster sa i forhold til krybbedød er det vikrig med frisk luft og et kjøligt soverom. Andre rom ellers i huset burde heller ha en lunere temp. Det de anbefaler i også i forhold til krybbedød er at det er bedre at barna er litt kalde ennn varme. Men 18-19 grader er en fin temp det... Vi har vindu åpent og varmovn på.Frisk luft uten at det blir- grader på rommet;=)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Takk for svar jenter.... ) Hun ligger på lammeskinn i senga og har på body og strampebukse ... har ingen pysj som passer ennå.. hehe.... så regner med at hun ikje fryser, alltid god å varmt når hun skal ha mat.... Så skal prøve å ha vinduet oppe i natt, er jo pluss grader ute om natta nå her....
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 På sykehuset sa de 16-18 grader på soverommet. Bedre at det er litt kjølig enn for varmt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå