Gå til innhold

gravid å skikkelige smerter og litt blødninger

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er nyli blitt gravid og har blødninger å smerter i underlivet. jeg har vært på sykehuset og tatt ultralyd de sa d var tidli i svangerskape å kunne ik se om d var dødt el i live... d de kunne se var en "plommesekk" m blod i rundt så måtte vente en uke for å kunne se om d var i live. nå har jeg skikkelige smerter etter samleie. hva skal jeg gjøre? d er vondt å får bitte små blødninger :(

Videoannonse
Annonse
Gjest stockholms tjej
Skrevet

jeg tror ikke de er så bra å ha sex når du har blødninger og risk for å miste...men er ikke sikker da.

Men de er jo dessverre ikke så mye du kan gjøre viss de på sykehuset sier at du må vente en uke...

De beste du kan gjøre er å ta de helt me ro og førsøke å slappe av.

Skrevet

Når jeg har hatt blødninger har jeg fått beskjed om null sex så lenge blødningene pågår....

Skrevet

Jeg har også fått sex forbud når jeg hadde blødninger. Ville tatt det veldig rolig de neste dagene, få sykemelding hvis du ikke har fått. Når du er mellom 6-7 uker vil de kunne se om hjertet slår. Skal krysse fingrene for at den lille spiren klorer seg fast der inne! Det er mange av oss som har hatt blødinger hvor det har gått fint. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...