Gå til innhold

Er det mange som kasteropp\spyr under fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett mange fødselsvideoer, men aldri noen spm spyr..... men så har jeg også hørt at det ikke er unormalt å spy....

Er det mange som spyr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gjorde det både første og andre gangen. Smertene ble så vonde at jeg ble kvalm av det. Det var egentlig deilig å bare få tømt seg. Da forsvant i alle fall kvalmen.

Skrevet

Vet ikke, men jeg spydde som en griiiis:-))

Skrevet

jeg spydde fært. ( tips, ha med ekstra klær til mannen..hehe)

Skrevet

Ja, spydde flere ganger under fødselen til førstemann, men ikke da jeg fikk nummer to.

Skrevet

Jeg kastet ikke opp under fødselen, men en time konstant i sykebilen på vei til sykehuset.

Skrevet

Jeg spydde også med nr. 2.

Mannen min løp etter søplebøtta, men rakk det ikke.

Kom utover gulvet.

Æsj.....

Skrevet

kastet opp i bilen til sykehuse når jeg fikk åpningsrier,men spøy hele svangerskapet så føler ikke at jeg tells i denne tråden.

Skrevet

Gjorde ikke det med noen av mine. Kanskje det er slik at enten gjør man det hver gang eller ikke noen gang?

Skrevet

jeg kastet også opp,men det tror jeg var fordi jeg lå med lystgassen på i mange,mange timer og drakk alltfor mye vann.

Skrevet

Jeg kastet opp 2 ganger under første fødsel. Under andre fødsel var jeg litt kvalm en periode, men kastet ikke opp.

Skrevet

Kastet opp under forrige fødsel ja, men mulig at det var pga lystgassen :) Virker ikke som det er så uvanlig!

Skrevet

jeg spydde flere ganger.... og min fødsel varte kun et par timer...hehe.. følte jeg skulle besvime flere ganger husker jeg... husker eg spydde som bare det inne på det undersøkelses rommet... og mens jeg lå over doen så jeg bare stjerner...hehe... men det gikk jo helt fint da...;)

Skrevet

Kasta opp et par ganger under åpningsfasen. Kom brått på, kan jeg huske.

Skrevet

Jeg kastet opp noen ganger under fødselen, men så skal det sies at jeg kastet opp hele svangerskapet også :-D

Skrevet

Jeg hadde rier i to døgn, men bare det siste døgnet jeg kasta opp...

Skrevet

Jeg har kasta opp under begge mine fødsler pga smerte - kan i alle fall ikke huske jeg var kvalm. Var også de eneste gangene jeg kasta opp i løpet av begge svangerskapene =P Trur rett og slett det kom av at jeg var trøtt, sliten og vondt.

Skrevet

jeg spydde etter at jeg fikk epidural og skulle opp og prøve å gå litt. Da ble jeg svimmel og kvalm og spydde. Så var ikke smertene som var årsaken hos meg.

Skrevet

Jepps, jeg spydde. Da jeg fikk sønnen min for to år siden, var jeg så "dum" å meske meg i medisterkaker og brun saus samme dagen som fødselen startet. Det skulle jeg komme til å angre på når fødselen var vel igang. Du kan si det slik at jeg har ikke smakt medisterkaker siden den gang hehe:-)

Nå er jeg igjen fødeklar, og klok av skade så spiser jeg bare lette ting om dagen - ikke akkurat heavy middager som komler og lammefrikasse. Så det er mitt tips til alle som nærmer seg termin og fødsel - spis lett:-)

Skrevet

Når riene begynte spydde jeg masse. Satt på do mye også. Ga seg etter et par timer, følte kroppen gjorde det for å tømme seg.

Skrevet

Jeg spydde under første fødsel pga lystgassen! Fysj, noe så kvalmt!! :S Under andre fødsel ville jm ha meg til å prøve lystgass igjen, og jeg tok en sup, og kjente kvalmen komme, da kasta jeg maska i veggen, hehe... ALDRI mer lystgass på meg!! Med de to siste prøvde jeg ikke lystgass engang, og jeg spydde ikke da.

Skrevet

Jepp jeg spydde et par ganger. Husker jordmor sa "Flott! Da vet vi riene begynner å ta i "

Skrevet

Mange som blir kvalme av lystgass. Er dessverre en lei bivirkning av denne gassen. MEN den kan være god å ha likevel mot smertene!

Skrevet

Jeg kastet opp da jeg lå i badekaret. Da følte jeg meg bra lekker gitt :S

Skrevet

jeg kastet ikke opp men ble fryktelig kvalm av lystgassen når jeg fikk den,men var bare med engang

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...