Vesle mor Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 På: Mat Klær til deg, mann og barn/barna Sko ???
Verbena Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Faste utgifter: ca 11000kr (har ikke bil og masse sånt som suger penger) Mat ca 6000kr (dvs alt som handles på dagligvarebutikken, mat,dopapir,bleier osv) Klær til alle: noen mnd mye andre lite: ligger vel på rundt 1000kr i gjennomsnitt. Sko kjøpes ca 2 ganger pr år og da helst til ungen, jeg har en tendens til å få sko... Havner vel på runt 2000kr i året kanskje. Bruker mye penger på bøker og dvd`er i mnd vi ,havner vel på 1500kr ca pr mnd!
Vesle mor Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. mars 2008 Ei venninne av meg spurte om det i går.. Da sa jeg at vi tok storhandel 1gang i uken og at vi måtte innom butikken 1gang til i løpet av uken for å kjøpe mer frukt og grønnsaker, Så vi bruker ca 2000kr på dagligvarer i uken.. Kjøper da masse deilig frukt og vi har alltid masse ferske grønnsaker til middagen.(koster litt mer enn frosen) Hun fikk helt sjokk. Hun syntes det var altfor mye.. De har også barn som er like gamle som barna våres..
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Mat- 4-6000 kr i mnd Sko og klær: i budsjettet har vi satt av 1000 kr til hver, men sjeldent vi bruker det (altså 3000)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå