Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Etter at vi har solgt huset, sitter jeg igjen med følgende inntrykk av Notar meglere her i vest: Sleik i håret Har gjerne en fysisk skavank (feit/rar nese/skjeler) Har gått på BI Press i buksene Kjører dyr flott bil Maks 32 år Har gjerne høye tanker om seg selv og snakker mer sossete enn Herman Friele Æsj sier bare jeg.
Bare™ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 og jeg har vært på visning idag, og sett en sånn en..
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, dette var jo en beskrivelse av eksen min! Og ja, han var megler i Notar. I tillegg til alle ovennevnte punkter var han også en notorisk utro slabbedask. Æsj og fysj!
♥En søt og ny søtnos i magen♥ Skrevet 31. mars 2008 #5 Skrevet 31. mars 2008 Og for all del: ikke glem de lange, smale og spisse skinnskoa!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #6 Skrevet 31. mars 2008 Sleik i håret Har gjerne en fysisk skavank (feit/rar nese/skjeler) Har gått på BI Press i buksene Kjører dyr flott bil Maks 32 år Har gjerne høye tanker om seg selv og snakker mer sossete enn Herman Friele Til tider mindre trofast Lange smale spisse skinnsko, blankpolerte Oppdatert
Bare™ Skrevet 31. mars 2008 #7 Skrevet 31. mars 2008 Sleik i håret Har gjerne en fysisk skavank (feit/rar nese/skjeler) Har gått på BI Press i buksene Kjører dyr flott bil Maks 32 år Har gjerne høye tanker om seg selv og snakker mer sossete enn Herman Friele Til tider mindre trofast Lange smale spisse skinnsko, blankpolerte Maks 178 høye(og det er lavt) Bruker dyre hudpleieartikler
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #8 Skrevet 31. mars 2008 Men hvorfor i alle dager selger du leiligheten din hos Notar?????
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #10 Skrevet 31. mars 2008 HI, men jeg ser at jeg tok feil, det var huset!!
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #11 Skrevet 31. mars 2008 Ja hvem bruker Notar.. Det meget velvalgte sloganet "I love Notar" bør da være tillitsvekkende for de fleste. Og når de i tillegg klistrer trynene sine bakpå busser i Bergen, da bekrefter de hele klisjeen. Å lage et useriøst image på en tjeneste som medfører et viktig valg for kundene, nei da har du en feilslått strategi. Glemte jeg å nevne skittkastingen og "vi elsker oss selv" mentaliteten i boligbladene deres? Skjerpings huseiere, boligene deres selger seg selv, Notar bare får de på trykk. Og dette skal de ha X antall tusen for
Anonym bruker Skrevet 31. mars 2008 #12 Skrevet 31. mars 2008 Den dagen Notar endelig går konkurs som de fortjener, skal jeg danse naken i hula-hula-skjørt og drikke champagne!
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #13 Skrevet 1. april 2008 Lover du det Anonym 00.25 Husk å legg ut bildene på profilen din da;-))
Anonym bruker Skrevet 1. april 2008 #14 Skrevet 1. april 2008 Selvsagt! Det er jo bare å holde champagneflaske litt strategisk foran nussene det ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå