jojipoppa Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Mannen min har hatt et seksuelt forhhold med en nakenmodell...Noen år før han traff meg vel og merke..Vi fant noen bilder av henne på nettet..flott jente! Og nå sitter jeg her og tenker at stakkars mannen min som her endt opp med meg med strekkmerker og overflødige kg..Føler meg ikke særlig lekker akkurat nå nei,,
☆Anonymia☆ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 skjønner at du tenker på dette.. men han er nok helt fornøyd med deg sånn som du er,og elsker deg for den du er....
~sjiraff~ Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Stakkars mann? Han har vel valgt det selv eller? Eller er han i forholdet under tvang? Husk at det er vel vi jenter som er mest opptatt av kroppens ytre ikke mennene.
grå :) Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 MEN, er jo en årsak til at han valgte akkurat deg
jojipoppa Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 Ja, det er jo det...Vet jo egentlig dette selv...Vi er kjempeglad i hverandre og jeg vet han setter pris på meg for den jeg er....Følte meg bare enda verre når jeg så henne..hehe
Mrs. X Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Husk at hun er ganske sikkert retusjert og sminket til de grader for å ta seg bra ut på bilder. Er ikke sikkert hun var så snasen he he. Og kropp og utseende er absolutt ikke alt i et forhold. Det er en grunn til at han er sammen med deg:)
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #8 Skrevet 30. mars 2008 Hehe, min har også hatt et forhold til ei sånn berte. De var i tillegg bestevenner også! Men jeg fant jo fort ut hvorfor han valgte meg og ikke henne!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå