Gå til innhold

hvilken trehjuling barnevogn har du?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og er du fornøyd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har kjøpt quinny freestyle 3x comfort, og gleeeder meg til å bruke den!! mange jeg kjenner har den, og er super fornøyde. men alt er smak og behag

Skrevet

jeg har ikke, men skulle jeg hatt det så ville jeg gått for TFK.

Skrevet

Vi har en TFK Joggster Twist. Er superfornøyd med vogna, og den holder garantert ut vognperoiden vår. Har en gutt på 2 år som er 92 cm lang, og han har god plass i vogna;)

Eneste er at det ikke er vendbar sittedel, men synes ikke det har vært noe problem.

Har aldri veltet eller hatt antydning til dette. Anbefaler denne vogna:)

Skrevet

Har TFK joggster twist.... Gleder meg til å bruke den:)

Skrevet

Vi har Koelstra Flexxo, og er kjempe fornøyd! Vognen er brukt mye i snart 2,5 år, og er like fin! Så babyen min som kommer til høsten får overta den.

Skrevet

Vi har fått Mothercare tvillingvogn i gave, og den er kjempefin å se på og lett og trille. Gleder meg til å prøve den med lillegutt og bebisen oppi :D Noen andre som har prøvd den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...