Miss Dynamite Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 jeg har kjøpt quinny freestyle 3x comfort, og gleeeder meg til å bruke den!! mange jeg kjenner har den, og er super fornøyde. men alt er smak og behag
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg har ikke, men skulle jeg hatt det så ville jeg gått for TFK.
Puselure Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Vi har en TFK Joggster Twist. Er superfornøyd med vogna, og den holder garantert ut vognperoiden vår. Har en gutt på 2 år som er 92 cm lang, og han har god plass i vogna;) Eneste er at det ikke er vendbar sittedel, men synes ikke det har vært noe problem. Har aldri veltet eller hatt antydning til dette. Anbefaler denne vogna:)
<3 Prinsesse <3 og <3 prins <3 Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 Har TFK joggster twist.... Gleder meg til å bruke den:)
Bimsevimsen-på overtid :-( Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Vi har Koelstra Flexxo, og er kjempe fornøyd! Vognen er brukt mye i snart 2,5 år, og er like fin! Så babyen min som kommer til høsten får overta den.
Sikkertforgammel Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Vi har fått Mothercare tvillingvogn i gave, og den er kjempefin å se på og lett og trille. Gleder meg til å prøve den med lillegutt og bebisen oppi Noen andre som har prøvd den?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå