3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Her er det sååååå trist vær... regn, regn og atter regn...... En positiv ting er at snøen blir borte fortere da!!! Håper det kommer en lang periode med som og varmt igjen nå så det blir skikkelig vår!!!!!!!
Verbena Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Tror det er høvelig greit! har ikke orket å dra unna gardinene for å se =P Har så vondt i beina etter jobbing hele uka (11timer på fredagen), ut på fredagskvelden, 3,5times søvn også 5timers jobbing igjen. Lurer på om det er litt vind, høres sånn ut innimellom værtfall. Vil også ha varme og vår, er så innimari lei av å kle på meg og ungene i 30min før vi kommer oss ut døra.
*Rutletutt* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Regn og vind...men alt er bedre enn snø;o) Nå regnes i allefall all den ekle snøen vekk, he he;o)
Alba44 Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Overskyet, opphold, noen varmegrader. Deilig vær )
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. mars 2008 ja.... takk... tenkte egentlig at kanskje du lot være å skrive jeg... hehe... =P har vel aldri dårlig vær nedi der.... =) fint for deg!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå