Lillepusen-78 Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Oppdaget bittelitt lys rosa utflod i trusen da jeg stod opp i dag. Bekymrer meg veldig. Er ca 15-16 uker.... Noen som har opplevd det samme uten at det er noe farlig?
1 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hadde også litt rosa utflod rundt uke 16 uten at dette var noe farlig. Jeg ble selvsagt bekymret, og ringte jordmor. Hun sa at så lenge det bare var litt og at det ikke vedvarte, så var nok alt i orden.Er nå i uke 27, så jordmor hadde nok rett. Vil anbefale deg enten å ringe føden eller jordmor for å være på den sikre siden, og ikke minst for å minske de negative tankene som ofte kommer ved blødninger. Men du skal se at alt mest sannsynlig er i skjønneste orden:)
miobell Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Hei! Kjenner til urofølelsen, men som oftest så er dette normalt, men det kan være godt å konfrontere det med en lege/jordmor.. Hadde brunaktig utflod i går kveld og ringte legevakten.. Etter mye styr der nede fikk jeg høre hjertelyden til den lille, noe som er innmari beroligende!... Vi har jo veldig skjøre blodkar i underlivet nå, så litt blodblandet utflod er som regel ikke farlig som sagt.. men man blir jo redd så er godt å få høre betryggende ord fra legen!
Lillepusen-78 Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. mars 2008 Takk begge to :-) Lurer på å ringe gynekologen i morgen. Har vært der på ultralyd for et par uker siden. Legen min jobber ikke på mandager, og jordmor har jeg ikke vært hos ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå