~sjiraff~ Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Vi tenkte å gå en tur opp for å besøke pappaen til snupps og junior og svigers som holder på å pusse opp i nytt hus... Men det høljer jo ned i ett kjør her... Frister ikke særlig å stikke nesa ut da :o/
Gulosten™ Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Vurderer å dra på lekeland eller noe jeg ass... Dette er møkkakjedelig!! Gubben sitter ved PC`n og klager på at Ida bråker og at jeg sitter ved PC`n...... Usj.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå