Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Har hatt økende stikking i underlivet som er vonde.har hatt slike stikkinger lenge men ikke så vonde. Er tre uker til termin. kan det bety at det begynner å åpne seg eller hva?? Hva kan de økende stikkingene være et tegn på???
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 har også hatt dette. er bare i uke 35, men i forgårs var jeg sikker på at noe var igang da disse stikkingen økte og økte på i 2 timers tid. var helt forferdelig vondt, men det gav seg så jeg ringte ikke til føden eller noe. er førstegangs så vet liksom ikke helt hva jeg venter på heller, men ble faktisk veldig usikker da. skrev et innlegg inn her og fikk til svar at det var modning og hodet som festet seg, men trodde ikke man kunne kjenne det.. iallefall veldig mange som har det sånn, men tror ikke jordmødrene klarer helt å bestemme seg for hva det er..
Bæibi1+2 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har også disse stikkingene, spesielt hvis jeg går tur eller er i aktivitet. Har under 3uker igjen. Jeg spurte JM og hun sa at det var vanlig at man fikk stikinger når hodet var nesten festet fordi nerver kom i klem og at det ikke var noe farlig. Men godt er det ikke!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Hadde sånne stikkinger lenge jeg, betyr ikke at enn blir mer moden av det, betyr bare at hodet fester seg godt ned i bekkenet. Jeg hadde ekstra kontroll på grunn av sånn stikkinger og lite liv onsdag denne uka her, og jordmora sjekket om jeg var moden noe jeg ikke var. Hodet var festet. Jeg hadde så vondt at jeg nesten ikke klarte å gå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå