Verbena Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Og om du har, hvorfor har du det evnt hva har du lagt merke til? Kjeder meg her jeg. Ongene leker, mannen sover og bestevenninna mi som er på besøk jobber litt med bacheloroppgaven sin.
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 jeg har lagt merke til deg i den forstand at jeg kjenner igjen nicket ditt... jeg husker lite hva folk her inne har gjort, pleier å gjøre, skal gjøre o.l......
3b@rnsmor-30* Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 tror forresten du har vært her like lenge som meg nesten.... mener å huske du var aktiv da min eldste var liten. han er født i aug 03, men jeg ble ikke meldlem før lenge etter det.. men jeg var her og skrev under md nick hver gang... kaldte meg H|Ld3-mor en gang i tida tror jeg... hehe...
Pærefrø Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Jeg har lagt merke til deg fordi jeg bare kjenner igjen nicket ditt... men nå i det siste så har jeg lagt enda litt mer merke til deg, fordi du har snakka med bestevenninna mi om ting jeg fikk gåsehud av Du skjønner sikert hvem jeg er nå....hehe
Verbena Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. mars 2008 hmm.... nei, skjønte ikke hvem du er gitt! Send meg en pm, for jeg snakker med mange om mye rart ;-)
Miramor Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Har sett nicket ditt, men du er vel ikke av de mest provoserende her, eller?
Verbena Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 30. mars 2008 Kan godt stemme. Eldste min er født i januar 04, men begynte ikke å skrive her før i oktober/november 04. Har hatt samme nicket hele veien da.
blond Skrevet 30. mars 2008 #10 Skrevet 30. mars 2008 Har lagt merke til deg fordi du har vært her over tid og dessuten skiller nicket ditt seg ut rent visuelt. Du er ingen kranglefant, men jeg har heller ikke noe annet jeg forbinder med nicket ditt.
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #11 Skrevet 30. mars 2008 Du har 2 gutter med litt spesielle navn, og så bor du i Trondhjem. Tror du har slitt med angst..?
Gjest Skrevet 30. mars 2008 #12 Skrevet 30. mars 2008 Husker nicket. (men så husker jo jeg alt og alle da:p)
Verbena Skrevet 30. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. mars 2008 Du har kontroll du spetakkel! =) Stemmer godt det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå