Gå til innhold

Må man være med på utdrikningslag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg skal gifte meg for 2.gang.

Første gang var for 15 år siden - pur ung :-)

Min forlover står steilt på at jeg skal drikkes ut igjen...

Dette hadde vært artig men jeg fullammer, samtidig som min forlover er bortresit i 5 uker da jeg kunne ha blitt mer. Før denne reisen blir for tidlig pga amming, etter reisen er vi midt i fellesferien... Det er antagelig få som kan delta da.

Er det urimelig å hoppe over dette laget, når min forlover insisterer?

Har gutt til forlover som ikke vet helt hvordan det er å være mamma som ikke vil være for lenge fra barnet sitt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm... Babyen kan vel få flaske den ene dagen du skal være borte? Er jo greit at barnets far får den muligheten til å ta ansvar også - synes jeg! Er typisk kvinner å ville ha det fulle og totale ansvaret hele tiden... Uansett, synes du en hel dag er for lenge å være borte, så kan du jo be om at det bare blir en kveld. Og det går jo an å ta det rolig, få spa-behandling, ha pickuper eller andre mer rolige aktiviteter. Forloveren din bør jo kjenne deg og vite hva du liker :-)

Skrevet

Takk for svar. Må nevne at jeg har en kjær venn til forlover, han er bare litt sta når det er noe han vil utrette :-) Han gjør det jo for meg, noe jeg synes er veldig koselig. Hadde aldri trodd at jeg ikke ville ha utdrikningslag.

Husker jeg våknet opp sist gang å tenkte; " fillern at man bare opplever utdrikningslag en gang!" Men så skjer det altå igjen likvel - i en helt annen livssituasjon :-)

Kan nevne at datteren min nekter å ta flaske... Skal imidlertid prøve å få det til framover :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...