Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 jeg skal gifte meg for 2.gang. Første gang var for 15 år siden - pur ung :-) Min forlover står steilt på at jeg skal drikkes ut igjen... Dette hadde vært artig men jeg fullammer, samtidig som min forlover er bortresit i 5 uker da jeg kunne ha blitt mer. Før denne reisen blir for tidlig pga amming, etter reisen er vi midt i fellesferien... Det er antagelig få som kan delta da. Er det urimelig å hoppe over dette laget, når min forlover insisterer? Har gutt til forlover som ikke vet helt hvordan det er å være mamma som ikke vil være for lenge fra barnet sitt..
Vannmann35 Skrevet 30. mars 2008 #2 Skrevet 30. mars 2008 Hmmm... Babyen kan vel få flaske den ene dagen du skal være borte? Er jo greit at barnets far får den muligheten til å ta ansvar også - synes jeg! Er typisk kvinner å ville ha det fulle og totale ansvaret hele tiden... Uansett, synes du en hel dag er for lenge å være borte, så kan du jo be om at det bare blir en kveld. Og det går jo an å ta det rolig, få spa-behandling, ha pickuper eller andre mer rolige aktiviteter. Forloveren din bør jo kjenne deg og vite hva du liker :-)
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 Takk for svar. Må nevne at jeg har en kjær venn til forlover, han er bare litt sta når det er noe han vil utrette :-) Han gjør det jo for meg, noe jeg synes er veldig koselig. Hadde aldri trodd at jeg ikke ville ha utdrikningslag. Husker jeg våknet opp sist gang å tenkte; " fillern at man bare opplever utdrikningslag en gang!" Men så skjer det altå igjen likvel - i en helt annen livssituasjon :-) Kan nevne at datteren min nekter å ta flaske... Skal imidlertid prøve å få det til framover :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå