Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #1 Skrevet 30. mars 2008 Hvor ofte pumper dere? Og hvor mye av gangen? Tar dere en og en pupp, eller litt av begge? Tips mottas med takk! Hilsen fersking.
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 30. mars 2008 #3 Skrevet 30. mars 2008 jeg pumper en pupp om morgenen på 100ml da hun bare vil ha en da, tømmer innimellom mating, evnt. om hun bare tar en pupp tømmer jeg den andre...om kvelden pumper jeg meg før jeg legger meg...går det mer enn 4 timer på natta (gjerne om hun har badet), pumper jeg like greit litt da også...
ulydia Skrevet 30. mars 2008 #4 Skrevet 30. mars 2008 Pumper om kvelden etter at snuppa har lagt seg. Pumper ut det eg får til, på begge brystene. Det er uansett alltid litt melk igjen i puppen, siden vi produserer hele tiden. Og pumpa er ikkje like effektiv som babyen, så eg greier jo ikkje tømme dei heilt. Så viss snuppa skulle våkne for meir mat, er det ikkje heilt krise.
Anonym bruker Skrevet 30. mars 2008 #5 Skrevet 30. mars 2008 jeg pumper bare hver morgen litt etter hun har fått mat..får pumpet mest ut da har jeg funnet ut! Da tar jeg begge, ca 10 min på hver:) får da ut ca 60 ml, så jeg får ikke ut så mye!
twoboys & a girl Skrevet 30. mars 2008 #6 Skrevet 30. mars 2008 Bruker å pumpe på dagen da får jeg ut ca 100 ml på den ene. Men det er spørs om jeg får brukt det jeg har pumpet, for det viser seg at han nekter å ta flaske..
ulydia Skrevet 30. mars 2008 #7 Skrevet 30. mars 2008 Då kan du bruke det til grøt/middag seinare, til å spe med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå